Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiden går för fort och jag hade hoppats att det skulle dykta upp något. Jag vet inte om jag tror det är rätt att lyncha Habina.
Jag tänkte att de kunde vara i lyan ihop bara för att de inte "borde" rösta samma. Eller inte, men värt att ha i beaktande och när då @Habina ev vinkade till @Mistimed så spann jag vidare.Ahh, ja men varför var då Mistimed och Idahoe synkade - har det någon betydelse?
Borgmästaren har stoppat lynchen. Antingen är det Habina själv (skulle inte förvåna mig med avseende på hur skum hon var) eller så har borgmästaren fått en sia och siat habina som god och stoppade därför denna avgörande lynch. Det vi kan komma fram till är att Habina är god och leken fortsätter![]()
Ok, inte vad jag/hemlig trodde men ett resultat som går att jobba vidare med.
Kan man välja att stoppa lynchen med förbehåll att man själv är på väg att ryka? @Gabby_Ossi ?
För @Habina skrev ju att hon loggade ut tidigare.
Borgmästaren har stoppat lynchen. Antingen är det Habina själv (skulle inte förvåna mig med avseende på hur skum hon var) eller så har borgmästaren fått en sia och siat habina som god och stoppade därför denna avgörande lynch. Det vi kan komma fram till är att Habina är god och leken fortsätter![]()
Varför skulle Habina spela skumt som BM?
För att hon insåg allvaret i att en god riskerade att åka och då var leken så gott som slut. Hon visste att om hon drog på sig misstankar och stoppade lynchen så var det ett bra mycket bättre alternativ än att en god åkte.
aha.. så långt hade jag aldrig tänkt. Jag är i vanlig ordning en aning för naiv för det här![]()
Det hände i en lek för något år sen att en spelare (Dentaku) var sjukt skum alla röstade på henne och lynchen stoppades. Jättesmart drag i den leken. Ängeln kunde skydda rätt den natten. Frågan är bara om det finns något beskydd utdelat till denna natt![]()
Jag håller nog för troligt att @Habina själv stoppat lynchen.Sannolikt är ju att en sia har hunnit användas, kanske på Habina?
Hm ja det är ju en möjlighet, liksom den att hon blivit siad god av BM.Jag håller nog för troligt att @Habina själv stoppat lynchen.
Frågan är dock om ulvarna vågar sig på att käka Habina i natt eller om de nojar över skyddet som förhoppningsvis finns kvar? Om det är utdelat vill säga.
Jag har ff svårt att hålla koll på hur många dagar/hur många paket som cirkulerar.