Gabby_Ossi
Trådstartare
OBS
Med tanke på att LenaH nu valde att hoppa in innan DL flyttar vi fram till kl 22.00
Med tanke på att LenaH nu valde att hoppa in innan DL flyttar vi fram till kl 22.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att den "teorin" bara var något hemlig slängde ur sig för att hon var rädd att er skärmytsling var ett spel för gallerian.![]()
Har någon kompletta röstlistor med färgläggning? Pretty please?
Jag började min vana trogen tycka @Snurrfian var skum men tror hon är bevisat god?![]()
Snarare dåligt med ork och energi. Så jag har mer förståelse för att jag gjorde det enkelt för mig än du som verkar ha mer ork och energi. Att dessutom motivera med att jag gör det enkelt för mig och sen nästan be om ursäkt för svag röst? Nej, det här luktar någon som försöker ligga lågt tycker jag
Idahoe röstar på Artline
Skoja inte, och dessutom mer efter än vanligt...Jag tror att du är lite ringrostig
![]()
Det är inte helt genomtänkt men vad var det där om hjärtana till @Mistimed ? Måste leta upp det för jag tänker att dem i kombo med tjatet om att hemlig skulle vinkat till lyan med sin röst på just @Habina skulle kunna vara en sån grej.[
Däremot det andra med Habina som ledarvarg har jag inte tänkt på, hur tänker du?
jag är nämligen lite nojig över rösterna på Habina å ena sidan, å andra sidan är hennes teori idag rejält skum faktiskt. hemlig är ju ett lätt offer och habinas motivering fattar jag bara inte - är det hennes sätt att tala om att hon är ledarvarg?
Jag känner desamma. Habina är precis som Hemlig ett lätt offer. Även om jag håller med om att Habina är skum med hennes hemlig teorier.7 minuter till DL och vi saknar en hel radda röster om jag räknat rätt
Och nu börjar jag bli nervös ang. Habina ocksåHar jag ramlat in i ett drev nu?
Det är inte helt genomtänkt men vad var det där om hjärtana till @Mistimed ? Måste leta upp det för jag tänker att dem i kombo med tjatet om att hemlig skulle vinkat till lyan med sin röst på just @Habina skulle kunna vara en sån grej.
Gaah, det blir lite rörigt när jag har flera fönster uppe och försöker komma in i tänket samtidigt!