Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att den "teorin" bara var något hemlig slängde ur sig för att hon var rädd att er skärmytsling var ett spel för gallerian. :D

Det är ju svårt för dig att stå till svars för hennes tankar. Uppenbart är att hon inte följde upp tanken idag i allafall.

Jag tycker att habina betett sig mest skumt idag.

Jag hänger inte alls med i teorin om hemlig som ledarvarg. Jag blir nervig att rösterna på hemlig, som betett sig skumt, i mitt tycke precis som vanligt, är något som onda hoppas att goda ska haka på och få ut hemlig som varit skum, fast hon kanske inte är ond? Jag vet som sagt inte var jag har hemlig/LenaH, men det känns som ett lätt offer, och två röster när det är klart att hon ska hoppa av stärker den misstanken.

Därför: Mammas röstar på Habina

Hänger kvar i reklampauserna, så kanske ändrar rösten om något mer misstänkt kommer upp.

Dag 3
19.42 hemlig röstar på Habina
20.12 Habina röstar på hemlig
20.21 Lenis röstar på hemlig
20.40 Idahoe röstar på Artline
21.18 Mammas röstar på Habina

Habina 2
hemlig/LenaH 2
Artline 1

Ok. Nu tar jag en risk här och, som det ser ut, "hänger på" Mammas. Men jag håller faktiskt helt med henne i det att Habina är den skummaste i leken just nu.
- Småskämtar om att Mammas och Cirkus kanske har kul i ulvlyan ihop.
- Missar mig i sin sammanställning och skrattar över sin klantighet i flera inlägg därefter men återkommer aldrig med några tankar mot mig. Är hon på jakt efter en ärlig bild av samtliga spelare så borde ju jag vara lika intressant som alla andra. Om hon nu inte har information vi övriga saknar....
- Och som sagt, teorin mot Hemlig/LenaH som fler med mig påpekat. Det finns, i min mening, ganska gott att ta på vad gäller Hemlig. Att komma med en konspiratorisk hintteori nu känns svagt.
- Hon skickar hjärtan till Mistimed för Ms sammanställning. Mammas ifrågasätter hjärtana varpå Habina svarar att hon inte orkar läsa genom alla inlägg och att hon inte bryr sig om en ev. vinkling i detta läge. En jättemärklig förklaring som återigen tyder på att hon inte behöver anstränga sig lika mycket som andra då hon sitter på annan info.

Araminta röstar på Habina

Jag ska gå igenom leken igen innan deadline. Ev. kommer det inte fler tankar vartefter.

21:30 Araminta röstar på Habina

Habina 3
hemlig/LenaH 2
Artline 1

. Att dessutom motivera med att jag gör det enkelt för mig och sen nästan be om ursäkt för svag röst? Nej, det här luktar någon som försöker ligga lågt tycker jag

Idahoe röstar på Artline
Snarare dåligt med ork och energi. Så jag har mer förståelse för att jag gjorde det enkelt för mig än du som verkar ha mer ork och energi :)

Hemlig är någon som lätt får röster på sig.

@cirkus / @Mammas -grejen lägger jag åt sidan, är de ulvar ihop är det bara att applådera men så avancerat spel orkar jag inte ens föreställa mig.
En av dem kan vara ond och den andra god men jag kan inte riktigt utläsa vem av dem som skulle vara vad.
Troligast när två spelare hamnar så på kollisionskurs är att det är två goda för oftast brukar onda inte vilja hamna "på kant" med någon så rutinerad som båda två är.

[
Jag funderar lite på att @Mistimed och @Idahoe är så synkade i röstlistorna? Har någon annan redan tagit upp det?

De två i lyan och @Habina som ledarvarg?

Ja det första har jag noterat nånstans, men det ledde mig inte riktigt nån vart.

Däremot det andra med Habina som ledarvarg har jag inte tänkt på, hur tänker du?

jag är nämligen lite nojig över rösterna på Habina å ena sidan, å andra sidan är hennes teori idag rejält skum faktiskt. hemlig är ju ett lätt offer och habinas motivering fattar jag bara inte - är det hennes sätt att tala om att hon är ledarvarg?

[

Däremot det andra med Habina som ledarvarg har jag inte tänkt på, hur tänker du?

jag är nämligen lite nojig över rösterna på Habina å ena sidan, å andra sidan är hennes teori idag rejält skum faktiskt. hemlig är ju ett lätt offer och habinas motivering fattar jag bara inte - är det hennes sätt att tala om att hon är ledarvarg?
Det är inte helt genomtänkt men vad var det där om hjärtana till @Mistimed ? Måste leta upp det för jag tänker att dem i kombo med tjatet om att hemlig skulle vinkat till lyan med sin röst på just @Habina skulle kunna vara en sån grej.

Gaah, det blir lite rörigt när jag har flera fönster uppe och försöker komma in i tänket samtidigt!

Även jag tycker Habina är den som är skummast idag, jag hänvisar dels till mina tankar i #352, men dels även till hennes mycket udda teori om Hemlig? Jag förstår inte alls hur Hemligs röster på Habina skulle vinka till en lya, förutsatt att inte Habina själv sitter i lyan.

Mistimed röstar på Habina

7 minuter till DL och vi saknar en hel radda röster om jag räknat rätt :confused:

Och nu börjar jag bli nervös ang. Habina också :nailbiting: Har jag ramlat in i ett drev nu?

Dag 3
21.30 Araminta röstar på Habina
21.52 Mistimed röstar på Habina

Habina 4
hemlig/LenaH 2
Artline 1

7 minuter till DL och vi saknar en hel radda röster om jag räknat rätt :confused:

Och nu börjar jag bli nervös ang. Habina också :nailbiting: Har jag ramlat in i ett drev nu?
Jag känner desamma. Habina är precis som Hemlig ett lätt offer. Även om jag håller med om att Habina är skum med hennes hemlig teorier.

Jag noterade också det om Habina men tycker det med hjärtana hade varit alldeles för övertydligt om hon ville vinka till nån i lyan? Känns lite olustigt med sånt här drev ändå, i vanlig ordning. Men om det nu visar sig att hon är ledarvarg är det ju strålande för att leta vidare efter onda och ger leken minst en dag till som jag ser det.

Det är inte helt genomtänkt men vad var det där om hjärtana till @Mistimed ? Måste leta upp det för jag tänker att dem i kombo med tjatet om att hemlig skulle vinkat till lyan med sin röst på just @Habina skulle kunna vara en sån grej.

Gaah, det blir lite rörigt när jag har flera fönster uppe och försöker komma in i tänket samtidigt!

Ahh, ja men varför var då Mistimed och Idahoe synkade - har det någon betydelse?

Jag tycker snarast att Habinas teori idag är det som är skummast - om jag väljer att lita på att du är god (:arghh:) så tänker jag rätt likt dig att Habina försöker visa att hon är ledarvarg (snarare än sitta i lyan) just genom att referera till ledarvargen som hon gör i sitt röstinlägg. Det jag absolut inte gillar är att det är lite drevaktigt mot Habina, samtidigt så kanske ulvarna fattat och försökt något annat?

cirkus röstar på Habina

för jag hittar inget som är skummare (möjligen hemlig/lenaH, men gaahhhh, hon borde i så fall följt upp och försökt misskreditera mig och Mammas med om hon vore ond - kan jag tro)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 360
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 925
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 288
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025