Bukefalos 28 år!

Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud, jag blir bara förvirrad av allt färgsnack. :rofl: Ska ta och förbereda mig för På spåret, skriv nu inte en massa konstiga saker medan jag är borta. :p
 
Jag trodde det var självskrivet när man spelar på fredag- och lördagskvällar att förhöja kvaliteten på teorierna med hjälp av alkohol och/eller socker? :angel:
Själv tänkte jag precis påbörja det arbetet :D
Jag kör både ock! Rödvin och choklad är väldigt trevligt tillsammans! :up: Jag har även hunnit äta mat med familjen och sen ska vi äta chokladpudding! :d
 
Det låter inte dumt alls! :d

Jag funderar på om rödvin och popcorn/ostbågar räknas som godkänd fredagsmiddag när man är själv? :angel:
Självklart räknas det. Jag har dock slängt in lite krögarpytt i ugnen, mest för att jag sen ska kunna äta chips utan alltför dåligt samvete :angel: :p
 
Alltså... :rofl: mycket stiligt inlägg :up:
Men jag funderar på varför mitt val av färg är misstänkt men inte Niyama som valde svart? Är det mindre ulvigt än grått tro? O_o

Jag undrar om @Hedinn precis som jag har druckit rödvin, eller ja jag gör det fortfarande... :angel: Mycket spännande funderingar runt färger, men jag undrar precis som @Idahoe varför inte Niyama är med i sammanställningen?

Det var kombinationen natt (ni vet ulvar som ylar mot månen) och grått. Plus att den vanliga färgen på vargar är grå, svart och vit är väl inte vad man tänker på som standard (eftersom nån tog upp vitt också). I alla fall gör inte jag det.

Dricker för övrigt rosa bubbel. :angel:
 
Ok jag fick ännu mindre tid att delta idag än jag visste på förhand iom att jag blev inringd på jobb imorse
Har iaf kunnat skumma igenom leken via mobilen och även jag funderar ju på om inte ledarvargen på något sätt försökt meddela sig med de i lyan
Mina ögon har då fastnat på @Artline som tydligt skriver antal. ( 3 ess ) och dessutom vill se ut som en sådan?
Nu verkar hon ju iofs ha en sådan tatuering IRL så kanske var det bara lite suspekt formulerat?
Men bättre än så kan jag inte komma med den tidsbrist jag haft att följa leken idag
quarter4ever röstar på Artline
 
Och här satt jag och väntade på att bli taggad när tråden öppnades. Men se, den servicen fanns visst inte i den här leken :meh:

:D

Apropå den obligatoriska frågan så är jag redan tatuerad med ett bladlöst träd så jag gissar att jag skulle ta med mig den symbolen även i hästigt format. Färgmässigt gillade jag kombinationen nedan


... och nej, jag har aldrig varit någon ponnynörd, varken i plastig eller pälsig form. Första favoriten på ridskolan var 165 cm hög :cool:

Högst suspekt att inte gilla hästar.. Vill bli taggad, kanske upptagen av att sitta i lyan och dividera om frukost och orkar inte läsa i tråden?

För att jag inte är ulvig, såklart :angel:

Du är ALLTID ulvig. Mer eller mindre bara :cautious::D

AppleJACK. Jack Wolfskin. Jack London (skrev Skriet från vildmarken). Kanske väl långsökt, men... :angel:

Han skrev faktiskt...*trumvirvel*.. Varghunden också! (Läs den, den är jättebra! Rackarns synd han skulle dö så ung, fantastisk författare..:() Undrar om Hedinn utelämnade den boken med flit i sitt teoriande för att inte verka hårig? Eller är det en vink till lyan att hon skriker i vildmarken efter dem??

Tror Hedinn försöker visa sin desperation i sin ensamhet:

Lenis röstar på Hedinn
 
hemlig röstar på Mammas. Hon väljer en MLP med cowboyhat, alltså har hon säkert nåt hon vill meddela Q4 tänker jag.
Anledningen att jag väljer Mammas och inte q är bara att jag har en bättre motivering, eftersom det är hon som följer, så att säga.
 
Dag 1
16.35 Niyama röstar på Snurrfian
17.19 cirkus röstar på Habina
18.32 Hedinn röstar på cirkus
quarter4ever röstar på Artline
Lenis röstar på Hedinn
hemlig röstar på Mammas
 
Högst suspekt att inte gilla hästar.. Vill bli taggad, kanske upptagen av att sitta i lyan och dividera om frukost och orkar inte läsa i tråden?



Du är ALLTID ulvig. Mer eller mindre bara :cautious::D



Han skrev faktiskt...*trumvirvel*.. Varghunden också! (Läs den, den är jättebra! Rackarns synd han skulle dö så ung, fantastisk författare..:() Undrar om Hedinn utelämnade den boken med flit i sitt teoriande för att inte verka hårig? Eller är det en vink till lyan att hon skriker i vildmarken efter dem??

Tror Hedinn försöker visa sin desperation i sin ensamhet:

Lenis röstar på Hedinn
Jag har faktiskt läst båda! :up:
 
Ok jag fick ännu mindre tid att delta idag än jag visste på förhand iom att jag blev inringd på jobb imorse
Har iaf kunnat skumma igenom leken via mobilen och även jag funderar ju på om inte ledarvargen på något sätt försökt meddela sig med de i lyan
Mina ögon har då fastnat på @Artline som tydligt skriver antal. ( 3 ess ) och dessutom vill se ut som en sådan?
Nu verkar hon ju iofs ha en sådan tatuering IRL så kanske var det bara lite suspekt formulerat?
Men bättre än så kan jag inte komma med den tidsbrist jag haft att följa leken idag
quarter4ever röstar på Artline

Och den här motiveringen hänger inte ihop ens för en första lynch röst. Vad är det med tre ess och vem vill hon se ut som? :confused: Misstänker att det har med mobilsurfande och stress att göra men ändå.
 
Men vadå, vi vet väl inte att det är tre ulvar? Eller??
Å andra sidan tror jag nog det mest är väldigt tunn teori från stressad Q
Ledaren vet ju, att tala om hur många ess/ulvar det är kan vara en hint till lyan. Alltså så tolkar jag teorin, inte sagt att jag håller med om den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 058
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 507
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 842
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 749
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp