Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Paddi: Jag är ledsen att jag inte räddade dig natt 3. Jag satt och velade en bra stund innan jag skickade PM:et om jag skulle skydda mig själv eller dig... Men du var ju fortfarande misstänkt av några och jag var mer godförklarad, så jag tog mig själv. Förstår du hur jobbigt det var att läsa ikapp på morgonen sen och se att du skrivit att du faktiskt visste nåt? En av de stora nackdelarna med att ha rollen som ängeln vid sån här tidsskillnad. :p

Ingen fara! Ängeln är typ den allra värsta rollen tycker jag - oavsett vem man väljer att skydda så väljer man fel! :(

Sedan var det ganska så bra att jag åkte när jag åkte, hade fått svårt m teoriandet på lördagen eftersom jag var borta hela dagen å kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 521
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 359
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
21 242
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 774
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp