Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Knapp

Jag kom på att jag undrar varför jag blev uppkäkad? kände mig inte som något hot


Lilllorden: Brevbäraren delar ut "paket" till andra deltagare, paketen kan innehålla olika saker till exempel en sia eller nattskydd osv.
 
Sv: Ulvleken!

Btw tyckte jag att det var skönt att du dog! Att vara god spion med en ond spion är skitsvårt, man måste ju vara jätteförsiktig med vad man skriver för att den onda inte ska lista ut vem man är. :p

Haha det hade jag nog inte ens tänkt på:o Men ajg brukar ioförsig vara försiktig med vad jag skriver som spion oavsett för det är så lätt att misstolka saker som spion.
 
Sv: Ulvleken!

Jag funderade inte ens över vem som torde vara god spion :o. Jag ba' "All hell Lorden" och körde på.

Det är inte lätt när man är korkad, som jag brukar säga. :D
 
Sv: Ulvleken!

Jag funderade inte ens över vem som torde vara god spion :o. Jag ba' "All hell Lorden" och körde på.

Det är inte lätt när man är korkad, som jag brukar säga. :D

Du funderade inte heller över nattinfon när jag skickade "Alice skyddar sig själv" eller? Meningen är ju att man ska skriva namnet på deltagaren som blir skyddad menar jag. ;)

Mammas tyckte i alla fall det var jättebra att du inte fick veta vem ängeln var :p
 
Sv: Ulvleken!

Ja.

Jag är "biten" ! tycker verkligen att det är jättekul. Men första leken var helt galen på slutet. Jag hade nästan svårt att sova i flera dagar och kunde inte komma över hur jäkla lurad jag blev.
 
Sv: Ulvleken!

Jag fattar inte :o. Hur skulle Lillelorden kunna lista ut att det var Hedinn som var ängel?

Ängeln brukar oftast skydda sig själv första natten. Möjligtvis att den skyddar någon annan första natten om en ond spion är med, men det är helt enkelt vanligast att skydda sig själv första natten. :)
 
Sv: Ulvleken!

Jag tycker också att Hedinn spelade otroligt bra i denna lek, hon prickade de onda så suveränt vilket inte är så enkelt i henne sits (så många timmar före oss) jag fattade först inatt att hon var den tredje goda.
 
Sv: Ulvleken!

Jo, alltså jag tänkte på det (när en mer erfaren spelare som inte var med denna gång påpekade det för mig :angel:) men så tänkte jag att det väl bara var ditt sätt att göra det lite svårare för mig helt enkelt :D.
 
Sv: Ulvleken!

Hon var helt fruktansvärd :p alltså att låta sig bli käkad för att man vet att eremiten (?) ska förhindra nattkäk är så grymt iskallt. Och sen hur hon i sista DL bytte röst i sista sekunden för att vinna istället för att det skulle blivit oavgjort - både jag och Hedinn som var kvar då var helt säkra på att Myrten var god

Gissa varför jag siade henne i denna lek ??? :D
 
Sv: Ulvleken!

Jag antar att Mammas fick veta det i sin nattinfo :)

I min nattinfo stod det "Alice skyddar sig själv"
I Mammas stod det förmodligen "Alice skyddar Hedinn".
 
Sv: Ulvleken!

Jag tycker också att Hedinn spelade otroligt bra i denna lek, hon prickade de onda så suveränt vilket inte är så enkelt i henne sits (så många timmar före oss) jag fattade först inatt att hon var den tredje goda.

Hur lyckades hon egentligen vara så träffsäker? Var det så uppenbart? Gravinda lyckades ju egentligen bäst av oss men missade ju tyvärr deadline och sen fick hon ju misstankar på sig tillslut ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 899
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 277
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
21 017
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 514
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp