Utställningstråd

Sv: Utställningstråd

Kul att det är så nära mig, tänker komma med min valp men inte ställa ut. Brorsan ska ställa ut sin valp.

Tror det är minst 17 år sedan jag var på hundutställning.

Var någonstans är nära dig då, av de utställningar jag anmält till hittills?

Fniss, här läser man tråden och svarar utan att tänka.
Högbo. Det blev ju lite prat om den utställningen så jag hängde bara på...

Ska ställa i Piteå den 7/7 och i Mariefred 29-30/7. Sedan blir det eventuellt Skeppsvik den 12/8.

Sen ska jag givetvis och kika på min kompis och på min uppfödare då dom ställer här i Vännäs till helgen!

Gnist skrev:
Jag tycker faktiskt att vi bukefalister som ställer ut på samma utställningar skulle kunna träffas någon gång på någon utställning :cool:

De jag har anmält till så här långt är:

*17/6 : Vbkk Int. - Vännäs
*9/7: Häkk Nat. - Alfta
*14/7: Ukk/Gäkk Int. - Högbo Bruk
*15/7: Ukk/Gäkk Int. - Högbo Bruk
*16/7: Ukk/Gäkk Int. - Högbo Bruk
*5/8: J-Hkk Nat. - Svenstavik

Så....Vilka ska ni på?

Jag ska ställa 3 hundar i Alfta och sedan har jag anmält 1 hund/dag i Högbo. Fast i Högbo ska jag jobba också, så då kommer jag att ha mindre tid att träffas trots att jag är där alla dagarna. Så Alfta kanske? Jag ställer två cockertikar och en kliner münsterländer - vad ställer du?

stromboli1,3,4,hemsida.jpg

Och
Cassandra,hemsidan.jpg

Jag måste tyvärr meddela att jag inte kommer till vännäs. :(
Min hund verkar trivas bra med att se ut som en pizza.

Nej, men antagligen nåt virus.
Så jäkla typiskt.
Nåväl.. nu får jag gott om tid att flytta i helgen om inte annat.

Äsch då. Tänkte inte på att det är två dagar i Alfta, jag ställer lördag och du söndag. Nåväl, i Högbo visar jag en öppenklasstik i cockerringen på fre, en juniortik på lö & sö. På sö visar jag även kl. münsterländer i öppenklass tikar.

Är det ingen som ska till Visby? Det ska jag, båda dagarna.

Huga...

Det är ju jättelångt bort ju :p ;)

Inte i år ska jag dit, men kanske nästa år :)

Västerås ska jag också åka till. Sen blir det förmodligen Nyköping också... Beror på hur hon är i pälsen. Måste nog plocka av ett lager snart om det ska hinna blir i utställningskondition...

En dvärgschnauzer p&s är det, junior tik. Vet inte om jag ska ställa min andra dvärg också men tror inte det. Du då?

Efter fiaskot i Österbybruk var jag nära att lägga ner allt men som det ser ut nu ska vi iaf till Lövudden. Och ev. Askersund.
Men bara med settern

*kl*

17 juni i Karlstad är spikat.

I övrigt har jag bara kommit så långt som till planering :)

• Hallstahammar 9 juli - valpklass
  • Västerås 22-23 juli - juniorklass (vår första internationella!! domaren heter Suzanne Petic och är från Ungern!! det är jag med...skoj)
  • Ransäter 29-30 juli -juniorklass (nationell)
  • Köping 6 augusti - juniorklass(inoff.)
  • Askersund 12-13 augusti - juniorklass (nationell)
  • Norrköping eller Nyköping 19-20 augusti - juniorklass (internationell)

Ser det ut att vara för mkt? Det kommer säkert inte bli alla men nu har jag iaf några att välja mellan. Har jag missat nån??
    Fast jag vet inte hur resandet skall gå till för jag har körförbud på min bil från 30 juni...och den är så gammal o skruttig så jag ser ingen mening i att fixa 2:orna för den kommer ändå lägga av snart.:crazy:

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6... 13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 854
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat... 18 19 20
Svar
388
· Visningar
21 962
Senast: Mineur
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 919
Senast: Habina
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka