Utställningstråd

Sv: Utställningstråd

Novelette, Kamomilla, falukorw & JennyF & andra som ska till Västerås (Lövudden).

Vi får se till att fixa en liten träff :D Jag ska nog inte ställa, men är helt klart där & tittar :)

Härligt! :D
Vilken/vilka dagar ska du dit? schnauzer, kan tänka mig att det är samma dag som pinscher? kommer tyvärr inte ihåg vilken dag det är just nu bara :o

Nej, har inte heller någon riktig koll men det ordnar sig alltid! Och schnauzer och pinscher går väl samma dag eftersom det är samma grupp!

Har du också Tax?

Ska ställa min strävhåriga dvärg i Västerås (juniorhane)

Tänkte ev. ställa på Taxklubbens utställningar i Sala och på Ullriksdal också.
Har inte ställt honom i Sverige förrut, så det kan ju bli lite intressant. Han kommer dock att vara lite kort i pälsen i Västerås då han ska trimmas nästa vecka, men han har tidigare fått kritik för att vara för långhåeig, så nu prövar vi en sommarkort frisyr istället!

*knapplån*

Jag ska ställa för sista gången i augusti. Det blir den 19 augusti i Simrishamn här nere i skåne.

Självklart har jag en tax!!!:D

Då ses vi nog i Västerås! Håll utkik efter en tigrerad tax(antagligen den enda där som vanligt:crazy: )

Nu har vi anmält till Västerås!

Tyvärr gick det inget vidare i Karlstad...eller det gjorde det ju på sätt o vis för vi fick jättebra bedömning av domaren men Nikita rörde sig orent just i ringen...varken före eller efter...så vi fick ingen rosett o stannade på första bedömningen...
Dagen efter haltade hon lite men nu verkar det ok..:confused:
Kanske att hon var stel efter den långa bilfärden?? Nästa gång blir det en lite längre promenad innan vår tur för att se om det bara var stelhet.

Vi får väl hålla utkik... Min lilla tax är vilfärgad som de flestra andra strävisar, dock med bra mycket mer skägg än alla vi har mött;

movitz-liten.jpg

(ska trimmas en hel del!)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6... 13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 854
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat... 18 19 20
Svar
388
· Visningar
21 962
Senast: Mineur
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 919
Senast: Habina
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka