Vad är för skämmigt för att köpa?

Jag skäms när jag köper onyttigheter såsom choklad, chips och liknande. Jag skulle *aldrig* gå in i en ICA butik för att endast köpa en chokladkaka. Då måste jag handla något mer... :p
 
I tidiga tonåren fanns det saker/tillbehör jag tyckte var lite pinsamt att köpa. För att komma runt att det var till mig brukade jag vid dessa tillfällen fråga om det kunde slås in i paket/fanns bord för presentpaketering.. :idea:

Apropå de som aldrig skulle kunna tänka sig att köpa sexleksaker i fysisk butik, jag o fd bästa kompisen köpte varsin dildo i relativt nyöppnad butik i vår småstad.. Ca 13-14år gamla. Fick den i en påse som skulle vara "diskret o likna systemets kasse", dvs LILA. Mor hämtade oss på andra sidan staden några timmar senare, första kommentaren när vi hoppade in i bilen var om just nämnda kasse som hon mycket väl visste vart man fick. Vi skrattade bra gott åt det då kan jag lova. Där har vi skitungar gått runt på stan helt ovetandes om att vissa mycket väl vet vart vi handlat.. Shit happens!

Köper bara sexleksaker i butik numera, varit allt för dålig kvalité på internetköpen, inte levt längre än någon månad. :devil: :p

Kan inte komma på något som jag köpt som jag skulle ha problem att köpa igen, bryr mig helt enkelt inte. Jag är inte mer än människa. Skulle scenariot mot förmodan dyka upp får jag väl be om att få det i paket! :D
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 149
Senast: starcraft
·
Fordon Jag har i många år varit väldigt lat. Har tvättat bilen alldeles för sällan och när jag gjort det så har jag lämnat in på firma som...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Zacci
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 455
Senast: Squie
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 021
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp