Vad gör du nu då? Del LIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@dobbis Klippt från http://www.skeppshult.com/sv/content/2-faq


Kan man använda Skeppshults produkter på induktionshällar?
Ja, Skeppshults gjutjärnsprodukter är utmärkt lämpade för induktionsspisar. Induktionshällar fungerar genom att magnetism värmer upp magnetiska ämnen, såsom järn och visst rostfritt stål, som placeras på hällen. Därför är Skeppshults gjutjärn med dess tjocka, svarvade och solida järnbotten överlägsen tunnare pannor som inte kan ta upp och fördela värmen lika väl som Skeppshults gjutjärn.
 
@dobbis Klippt från http://www.skeppshult.com/sv/content/2-faq


Kan man använda Skeppshults produkter på induktionshällar?
Ja, Skeppshults gjutjärnsprodukter är utmärkt lämpade för induktionsspisar. Induktionshällar fungerar genom att magnetism värmer upp magnetiska ämnen, såsom järn och visst rostfritt stål, som placeras på hällen. Därför är Skeppshults gjutjärn med dess tjocka, svarvade och solida järnbotten överlägsen tunnare pannor som inte kan ta upp och fördela värmen lika väl som Skeppshults gjutjärn.
Jag har anvät skepshults grejor på induktionshäll i 6 år utan problem.
 
Jag har anvät skepshults grejor på induktionshäll i 6 år utan problem.
Jag har inte induktionshäll utan vanlig spis med riktiga plattor (inte ens glashäll, hyreslägenhet) så blev väldigt fundersam om jag tog fel och mitt minne spelade mig ett spratt, inte så ovanligt.
Inte för jag måste hävda att jag har rätt @dobbis utan kollade det bara för att ev. underlätta ditt problem. :)
 
Fått mat i magen, blev panerad fisk idag, chocka kroppen lite liksom :p (äter "aldrig" fisk) Sen har jag sprättat massor av klänningar (tack dålig overlock :turd: ), lagat två av dom och så har jag sytt mig två par nya trosor :)
Nu ska jag chocka kroppen ännu mer genom att ta mig ut och cykla. Får se om jag överlever :cautious:
 
Tror inte att jag ska busa för mycket på min arbetsplats :p
Jag antar att ni har någon form av personalutrymmen? Jag skulle satsa på kontorsterror, det finns verkligen inget bättre :angel: Det är bara att låta sin kreativitet flöda, häng en tavla lite snett varje gång du går hem från jobbet, vänd ett tangentbord upp och ned, dra ut skärmkabeln (mycket jobbigare att skruva tillbaka, att dra ut internatkabeln är för nybörjare:D) osv osv. De andra som jobbar på kansliet kommer älska mig om jag börjar jobba för kåren :love::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
527
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 565
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 065
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 547
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp