Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat hemifrån hela dagen så nu är en massa rättning gjord, otroligt skönt! Och kvällen har varit vigd åt föreningsarbete, först styrelsemöte, sen en halvtimmes prat med en i styrelsen som inte säger något på mötet men vill säga en massa saker efteråt. :crazy: Sen en massa annat fixat i en annan förening. Nu snart dusch och sen sova!
 
Handlar mat efter jobbet. Hänger med det lokala djurlivet. (Rävar finns i överflöd i London och är ganska vana vid människor)
 

Bifogade filer

  • 20220517_195116.jpg
    20220517_195116.jpg
    321,7 KB · Visningar: 36
Jag sitter ute och läser och hållet på att avlida av värmeslag trots 13 grader i skuggan, shorts, t-shorts, solglasögon och solhatt. Vår trädgård har ett väldigt skumt klimat. Så fort det är över 10 grader och sol så går det knappt att vistas där ute. Jag borde odla persika och meloner.
Jag har en dvärg persiko träd på min balkong nu. Få se om det blir frukt på den i år
 
Har packat ner det mesta inför onsdagskvällens månadsmöte. Få se hur många som kommer... Har varit lite dåligt med PR inför det.
Men jag har gjort min del, gott och väl. Det gjorde jag på kvällen efter styrelsemötet
Är skit trött. Både av pollenallergin och mina allergi mediciner...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 290
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 385
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 655
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp