Vad gör vi CLIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Skulle sova ja 😂 GĂ„r sĂ„ bra för mig just nu.
Ska köra hĂ€st idag ( klockan Ă€r ju över tolv sĂ„ ) och borde gĂ„ upp tidigt för att hinna med. Min sambo fyller Ă„r idag med, varit ett jĂ€kla tjatande om det senaste dagarna frĂ„n honom 😂 Han Ă€r vĂ€rre en ett barn nĂ€r det gĂ€ller jul och födelsedagar. Jag sjĂ€lv firar knappt att jag fyller Ă„r, eller sĂ„ gör man som min pappa glömmer bort att jag fyller Ă„r 😂👍

Nej just nu lĂ€ngtar jag bara efter att sĂ€tta mig pĂ„ fĂ€rjan, Ă„ka över och lĂ„sa upp huset för första gĂ„ngen. Blir spĂ€nnande har aldrig besökt det nya huset 😊 LĂ€ngtar efter lite lugn och ro och det fĂ„r jag nĂ€r jag Ă€r dĂ€r.
 
Men sÄ jvla typiskt! Just rÀtt tid pÄ dygnet dessutom!

Eller hur?! TÀnkte att snart ringer det pÄ dörren och nÄgon arg granne krÀver att fÄ veta vad som hÀnt. Men vem bryr sig nÀr det Àr fara att Megara skulle fÄ i sig glas. Som sagt jag har dammsugit och dammsugit och ska ta en runda eller tvÄ imorgon och dessutom moppa. Otroligt frustrerande.
 
Vaknade av att det lÀt som kriget ute. NÀ men det regnade visst ute sÄ sommarlov lediga snorungarna firade med att busköra. Ringde min kompis 11414. Kom fram pÄ en gÄng och de hade en bil i byn. Men nu har bilen visst Äkt. Funderar pÄ att gÄ ut och frÄga idioternas telefon nr.
 
Vaknade av att det lÀt som kriget ute. NÀ men det regnade visst ute sÄ sommarlov lediga snorungarna firade med att busköra. Ringde min kompis 11414. Kom fram pÄ en gÄng och de hade en bil i byn. Men nu har bilen visst Äkt. Funderar pÄ att gÄ ut och frÄga idioternas telefon nr.

Jag fÄr ptsd frÄn BollnÀs. Vissa av dem lÀt som Äskan, tydligen kan man sÀtta in nÄgot i motorn som gör att det lÄter som en dÄnig amerikansk bil @athena_arabians berÀttade att det görs nÀr man inte har rÄd att köpa en amerikanare men vill lÄta sÄ. Underliga mÀnniskor det finns.
 
Somnade pĂ„ soffan som vanligt, Ă€r nu vaken och ska flytta över till sĂ€ngen en stund. Är glad att det "bara" Ă€r husstĂ€d idag Ă€ven om det hĂ€r Ă€r en lĂ„ng dag. jag borde Ă€ndĂ„ vara fĂ€rdig runt tresnĂ„ret - och jag Hade en bra idĂ© om vad jag skulle göra pĂ„ eftermiddagen idag, men har glömt vad det var. :confused:
 
Jag fÄr ptsd frÄn BollnÀs. Vissa av dem lÀt som Äskan, tydligen kan man sÀtta in nÄgot i motorn som gör att det lÄter som en dÄnig amerikansk bil @athena_arabians berÀttade att det görs nÀr man inte har rÄd att köpa en amerikanare men vill lÄta sÄ. Underliga mÀnniskor det finns.
Jag vet mycket vĂ€l hur de lĂ„ter. Är de dessutom 4-5 stycken samtidigt sĂ„. NĂ€r bilar som kommer i rondellen inte kan köra in utan mĂ„ste vĂ€nta lĂ€nge eller nĂ€r man sladdar mellan tankar pĂ„ macken sĂ„.
 
Jag vet mycket vĂ€l hur de lĂ„ter. Är de dessutom 4-5 stycken samtidigt sĂ„. NĂ€r bilar som kommer i rondellen inte kan köra in utan mĂ„ste vĂ€nta lĂ€nge eller nĂ€r man sladdar mellan tankar pĂ„ macken sĂ„.
@MJLee kanske lÀt tjurigt. Vi har lyssnat pÄ det hÀr i 12 Är. JÀtteroligt om det Àr skollov och vi skall jobba eller helger och sambon skall jobba. NÄn gÄng var jag ute och frÄgade efter deras telefon nr. SÄ kunde jag ringa dem pÄ morgonen nÀr jag ÀndÄ skall upp. Det var inte roligt för dÄ ville de sova.
 
Eller hur?! TÀnkte att snart ringer det pÄ dörren och nÄgon arg granne krÀver att fÄ veta vad som hÀnt. Men vem bryr sig nÀr det Àr fara att Megara skulle fÄ i sig glas. Som sagt jag har dammsugit och dammsugit och ska ta en runda eller tvÄ imorgon och dessutom moppa. Otroligt frustrerande.
Olyckor mÄste man ju fÄ stÀda upp efter! Det Àr vÀl knappast sÄ att du har för vana att dammsuga vid den tiden pÄ dygnet?
 
PĂ„ jobb. Inte det minsta taggad. Vill bara hem och sova.

Har fortfarande ont i sidan av bröstkorgen sen jag blev klÀmd och nu har jag ont pÄ högra höften. vart ute och gick med hundarna igÄr och skulle ta nÄgra springsteg varpÄ sidan pÄ höften högg till i varje steg. JÀttekonstigt.

Ja ja det ger vÀl sig.

Idag blir det att fixa sista för tillÀggsregistreringen för Blue och skicka in det sen kontakt med transportstyrelsen. Tur jag hinner göra en del Àrenden pÄ jobbet.
 
Min rygg Àr justerad men den mÄr inte sÄ bra. Alls. Kanske vÀrre Àn jag trott? Kiropraktorn ska försöka, tillsammans med mig sÄklart, fÄ in mig till en lÀkare som kan skriva remiss för MR-röntgen pÄ hela ryggen.
Sedan började hon prata om spinal stenos och det lÀt sÄdÀr roligt, men en kompis verkar ha det ocksÄ (hon ska opereras) sÄ isÄfall startar vi en sekt inom det omrÄdet. Sekten ska samla in pengar sÄ vi ledare kan Äka pÄ stenos-resor! VaddÄ tÀnker ni, finns det? Nej sÄklart inte men vi ska starta sÄdana resor!

O nej, jag har inte tagit morfin

 
IMG_20220803_083736627.jpg

Det blev höstvĂ€der 😬 Trule mindre nöjd ..
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat I december ska jag ha tvÄ kalas pÄ samma helg, och ska bjuda pÄ tÄrta. För att göra det hela sÄ ekonomiskt som möjligt tÀnker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 216
Tjatter Ny trĂ„d dĂ„ det första bingobrickan innehöll tvĂ„ rutor med samma text, detta Ă€r nu korrigerat och den gamla trĂ„den lĂ„st! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 888
Juridik & Ekonomi SvÄrt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och Àr fort mkt nÀra varandra. Vi ska sÀlja vÄr bostadsrÀtt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 490
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare Àr inaktuell och vi inte kan Àndra frÄn privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
251
Senast: tanten
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghĂ€stbete
Tillbaka
Upp