Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag myser och tänker stanna här i sängen till efter hoppningen, förhoppningsvis med sällskap. :heart
854A75D2-0A2B-431E-B117-9AECE7E04FE0.jpeg
 
Hästtransport färdigmålad, hunden badad (han har fått mini-promenad pga värmen, bad utomhus SAMT ett märgben = trött, nöjd hund :) ) och nu sitter jag här med ett glas vin och pastasallad till lunch.... Ska kolla hoppningen i eftermiddag och baka jordgubbsmuffins till knytkalas på jobbet imorgon :) ! Tvätta en tvätt också. Sedan får det nog vara bra..... :D
 
Alla pratar om att bada! Det vill ju jag med men jag vill inte trängas med folk, inte vara ute i solen, och kan inte enkelt ta mig någonstans där man kan bada :(

Undrar om min hyresvärd nappar på idén att gräva en pool här till vårt flerfamiljshus??? Eller måste jag ta sandlådan/poolen jag har fått till hunden? :( Han använder ju inte den....

3_31461.jpeg
 
Alla pratar om att bada! Det vill ju jag med men jag vill inte trängas med folk, inte vara ute i solen, och kan inte enkelt ta mig någonstans där man kan bada :(

Undrar om min hyresvärd nappar på idén att gräva en pool här till vårt flerfamiljshus??? Eller måste jag ta sandlådan/poolen jag har fått till hunden? :( Han använder ju inte den....

Visa bifogad fil 97763

Jag kom inatt på en mkt bra idé jag ska försöka sälja in på morgondagens möte med Brf-en. Nämligen en pool med tillhörande karibisk bar på innergården :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 277
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
854
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
13 892
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 701
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp