Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller så kommer mattläggaren imorgon för att göra golvet och sen -enligt plan- på torsdag för att göra väggarna och därefter kommer rörmokaren på fredag för att dra de nya rören, så på fredag kväll kan jag alltså skippa källarduschen och duscha i ett badrum igen :D
 
Fick ringa 11414 då några idioter var ute och körde moped/cross i naturreservatet här. Skulle cykla en sväng med hundarna längs vägen som går på utsidan om naturreservatet och ser hur dom åker som idioter i skogen. Polisen skickade faktiskt ut en bil för att "jaga dom" (deras eget uttryck). Jag kände mig som en riktig surkärring men blir så trött på att folk ska köra sönder den fina skogen häromkring.
 
Sitter och funderar på vad jag ska göra!
Sitter och försöker skriva fem dokument samtidigt! försöker fokusera men det inte lätt.
Väntar på ett paket med ett erbjudande från HK men det kan ta några dagar. men går det igenom så förändras allt, det vad jag har hört i alla fall. Ska bara klara mig genom nålsögat.
Så börjar man tvivla på en själv, Kan jag? troligen kommer jag att flytta. gud inga lätta beslut om det är det jag tror att jag ska få är det som kommer. suck, förlåt att jag svamlar.
 
Brandlarmet gick igång på övervåningen. Sen tystnade den. Någon rökutveckling kunde jag inte upptäcka. Så det är ju jäkligt skumt att den gick igång.
 
Haft workshop på skolan på förmiddagen och på eftermiddagen var jag hos psykologen. Mår tyvärr inte bra alls så hon hämtade min läkare och vi pratade om inläggning. Efter mycket om och men släpp jag det iaf, men tror att jag kommer sova hos en vän i natt för att slippa vara ensam.
 
Vart tog solen vägen? Jag gick iväg på en promenad i det fina vädret, men så när jag var längst bort på min runda så började det åska i fjärran och det kom närmare. Inte slapp jag regnet heller.
 
Hemma fran morgon koret med skolbussen. Det ar faktiskt himla kul med barnen (mest kul ar lagstadiet) och precis lagom att inte ha allt ansvar for barnen's inlarande ... sarskilt de 50+ hogstadie och gymnasie elever jag har pa bussen. De ar sa himla manga och de yngre tjejerna kan vara helt rabiat besvarliga ... pms gissar jag. :cautious:
 
Nu regnar det igen. :cautious: Jag vet att jag uttryckte en viss gladje over regnet ... men nu kan det vara nog. :meh: Jag ar soggig och latt genomfuktig, buss elandet foggar igen sa man knappt ser nagot nar den fylls av soggiga stora elever och ska jag dra igang alla flaktar sa blir jag nog dov pa kuppen ... och jag gillar sol battre an regn. :arghh:
 
Jaha, vad har jag gjort för ont nu? En kollega verkar vara sur på mig. Blänger och hälsade inte i morse. Vänder ryggen till när jag försöker prata med henne. Mycket märkligt :confused:
Har en likadan på jobbet. Hen har inte sagt hej eller pratat med mig, på månader...
 
Är less på att vara pank, jämt.
Fick urdålig lön från jobbet nu i augusti, pga min sjukskrivning. Och den är slut...
 
Nu har en hund fatt manikyr och pedikyr, jobbat med traning och blivit ordentligt rastad samt sprungit och fatt upp hjartverksamheten ... nu ar det bara tva kvar. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 816
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 257
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 870
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 200
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp