Bukefalos 28 år!

Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Båda sakerna sa jag, att jag tycker det är själviskt att skaffa barn och att mina katter är mina ungar :D Diskussionen, eller snarare föraktet, fortsatte en bra stund. Slutade med att de unga damerna blänger surt på mig när jag gick hem för dagen.
Fattar inte varför de blev så provocerade. Jag sa flera gånger att jag respekterar att andra vill ha barn, bara att jag inte vill ha några själv.

Men det är väl samma sak som mina matvanor. Tydligen är det väldigt upprörande med en vegan (icke-predikande sådan) på jobbet.

Eller som någon sa (kommer inte ihåg vem) I like children, with mustard :cool:
 
images


Vill haaaaa
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒
Hurra!!! :banana: :heart
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒

Sa jatte kul!!! :banana::banana: :banana:

Och vi har saknat dig.
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒
Åhh, har funderat På hur det gått för er!
Så roligt, GRATTIS!!
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒

Heja! Jag har funderat på hur det går för er. Härligt att det äntligen löser sig.
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒
HURRA!!!
:banana::bump::banana::bump::banana::bump:
 
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen 😒
Gud vad skönt! Grattis! :banana:
 
Städat det stora karet.
Fick inte igång en pump, fast jag provade flera gånger.
Får försöka igen i morgon. Stoppade i en annan pump så länge
 
Min Fitbit har gett upp helt. Klockan går fel, den synkar inte med telefonen och bara krånglar..
Så nu ska jag skicka tillbaka den för reklamation. Den här funkat klockrent (ha ha) fram tills för en vecka sen. Nu bara kaos.

Jag hittade husnycklarna i alla fall.
 
Min Fitbit har gett upp helt. Klockan går fel, den synkar inte med telefonen och bara krånglar..
Så nu ska jag skicka tillbaka den för reklamation. Den här funkat klockrent (ha ha) fram tills för en vecka sen. Nu bara kaos.

Jag hittade husnycklarna i alla fall.

Nar min fitbit vagrade att synka ringde jag och pratade med dem ... och de fixade det over telefonen. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 102
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 407
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 155
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 315
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Sommartoffel
  • Mindre kombi?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp