Vad gör vi, del 105

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Fast nu kikar solen fram. Haft första kunderna pĂ„ jobbet och ibland kĂ€nner jag att jag MÅSTE lĂ€ra mig rumĂ€nska/litauiska och italienska dĂ„ skulle jag kunna göra mig förstĂ„dd. Google translate ville inte alls översĂ€tta korrekt. Tydligen skulle ett visst antal kolhydrater hĂ€mtas idag :rofl: Ja ja vi löste det till slut.

Hunden har lugnat ner sig och nu gÄtt och lagt sig efter att ha farit runt som ett jehu.
 
Sovit kasst i natt, sÄ ligger nu kvar i sÀngen och lyssnar pÄ Morgonpasset. Borde gÄ upp och ta mig till skolan, men Àr sÄ trött.
 
4 grader i morse, men ingen frost tack och lov! StrÄlande solsken :)
Var ruggigt i gĂ„rkvĂ€ll sĂ„ jag gick och la mig med tre tĂ€cken. VikttĂ€cke, elfilt och duntĂ€cket ovanpĂ„. Vaknade nĂ€r det blev lite för varmt sĂ„ jag fick stĂ€nga av elfilten :D Sen somnade jag om och sov som en stock resten av natten. Jag ÄLSKAR mitt vikttĂ€cke!
 
Sitter pÄ min arbetsplats pÄ skolan och gör allt annat Àn det jag borde göra. Blir rejÀlt stirrig av att sitta och skriva idag, vÀntar typ pÄ att det ska bli dags att Àta lunch.
I em ska jag trÀffa studievÀgledaren och prata om att studera pÄ halvtid pÄ min lÀkare och psykolog försöker övertyga mig om att göra det. Det jobbiga Àr bara att behöva prata med min studievÀgledare om mina problem dÄ jag kÀnner henne rÀtt bra och har med henne att göra i kÄrsammanhang..
 
Tanden borta
Jag vÀntar pÄ bussen hem
FÄr se hur ont det gör nÀr bedövningen slÀpper sen
Det var rÀtt infekterat och eftersom bara smÄbitar av tanden stack upp sÄ fick de grÀva lite
 
36754
Livet ute pÄ landet imorse , fyfan vad kallt ute
 
Har varit pÄ rekryteringstrÀff i Malmö frÄn 08.30 till 13 sÄ ett jobb jag inte trodde jag skulle vilja ha. Men det verkade riktigt lovande faktiskt! Blir jag erbjuden jobb sÄ ska jag ta mig en seriös funderare.

Sen Ă„kte jag till svĂ€rmor och hĂ€mtade mer Ă€pplen. BEHÖVER mer Ă€ppelmos!
Dog lite av trötthet nu dock sÄ det mÄste vÀnta.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 805
Senast: bollen__
·
KlÀder & Bli fin Vill ha kort hÄr! Och inte sÄdÀr "lÄtsaskort" typ till axlarna eller sÄ, utan kort pÄ riktigt. Har efter nÄgot Är(!) av velande bestÀmt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 255
Senast: zarmino
·
Kropp & SjÀl Jag tror att jag "gÄtt i vÀggen". I lördags gick ett av akvarierna hÀr hemma sönder och sÄ Àven jag. Det kÀndes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 840
SamhÀlle Jahapp. Hur tÀnker ni? Betala eller reklam? Jag kÀnner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 197
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp