Vad gör vi del 106

Måndagsångest! Känner starkt att jag inte vill jobba, men att inte vilja är inget skäl att stanna hemma. Har redan varit sjuk i nästan två veckor. Har dessutom bara två veckor kvar på jobbet (så vitt jag vet). Jag trivdes bra hela sommaren men nu vet jag inte längre.. Jag vill göra något mer utvecklande, utmanande. Samtidigt har min stresstolerans gått i botten.
Jaja, det är lätta pengar. Pengar behövs. Verkligen.

Kollade min pension innan. Fruktansvärt deprimerande läsning..
 
Paniken växer. Måste skriva klart något innan midnatt deadline, har haft en vecka på mig så varför sitter jag här nu och surfar Buke?
 
Måndagsångest! Känner starkt att jag inte vill jobba, men att inte vilja är inget skäl att stanna hemma. Har redan varit sjuk i nästan två veckor. Har dessutom bara två veckor kvar på jobbet (så vitt jag vet). Jag trivdes bra hela sommaren men nu vet jag inte längre.. Jag vill göra något mer utvecklande, utmanande. Samtidigt har min stresstolerans gått i botten.
Jaja, det är lätta pengar. Pengar behövs. Verkligen.

Kollade min pension innan. Fruktansvärt deprimerande läsning..
Min pension är inte heller någon höjdare 😅 men gillar att jobba och måndagar är asbra!
 
På tal om möss: köpte ett paket med musskrämmare på granngården i veckan. Hoppas slippa möss i år. Har dessutom flyttat fågelmataren ganska långt från huset. Dock saknar jag att se småfåglarna från soffan. :meh: Vi får se hur effektiva slrämmaren är, då kanske fåglarna blir välkomna tillbaka.
 
Har hittat en utbildning som verkar mycket intressant... Om jag tolkar hemsidan rätt så är det en del plugg på plats i deras lokaler, en del på distans. Funderar på hur jag skulle kunna lösa det med hundarna. Egentligen borde jag väl höra av mig till skolan för att kolla hur det är med allt, för att sedan fundera på hur jag kan göra med hundarna, men ja... Jag blir så tveksam till allt.
 
Väntar mest på att det ska bli dax att kvällsfodra om ca 45 minuter. Sen kanske ta ett bad i badbaljan (minibadkar).
Inga folk i stallet så kan nog börja tidigare till och med.
Sugen
På att bada nu men vill inte gå ut i morgonrock och tofflor heller 🤓
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 806
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 269
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp