Vad gör vi? Del CIX

Jag och maken har suttit och spånat gällande vårt framtida maskinhallsbygge. Ska vi bygga själva i lösvirke eller köpa färdiga moduler? Är ett par år fram i tiden så vi hinner fundera :p Jag ska ha min ridbana först;) Nu ska vi gå ut och greja lite innan lunch, sen ska jag rida!
Ett tips.
När vi byggde vår ligghall fick vi riktigt bra pris på målat lösvirke, andra sortering från en hyfsat lokal såg.
 
Vi hade ju en råtta som dog bakom kyl/frys/bergvärmepumpen och låg där någon dag och stank innan vi fick hjälp att dra fram allt det där. Jag tycker det har luktat konstigt uppe på mitt kontor och blev orolig att någon råtta skulle ligga här och stinka. Blivit helt paranoid! Idag flyttade jag runt lite saker och hittar det rökta och torkade renköttet jag köpt till pappa och glömt. Ja, det luktade en del.. 😂
 
DRagit ut min trasiga kindtand och sitter och biter ihop om en kompress.. Bedövningen släpper snabbare på mig än de flesta, blöder rätt bra nu..
Det är SYND om mig!
Usch ja
Och så denna eviga väntan på att få dricka kaffe haha
Ska dra en nästa vecka och sen är det en kvar
Sen ska en lagas och munnen saneras
 
Usch ja
Och så denna eviga väntan på att få dricka kaffe haha
Ska dra en nästa vecka och sen är det en kvar
Sen ska en lagas och munnen saneras
Ska tack och lov inte ha ut fler nu.
Men hur länge brukar det blöda egentligen? kompress i 20 min, sen när bedövning släppte för då brukade det blöda mer igen sa de. Nu har bedövningen nästan släppt iofs, men blev klar för 40 - 50 min sedan och set har blött sen dess..
 
Ska tack och lov inte ha ut fler nu.
Men hur länge brukar det blöda egentligen? kompress i 20 min, sen när bedövning släppte för då brukade det blöda mer igen sa de. Nu har bedövningen nästan släppt iofs, men blev klar för 40 - 50 min sedan och set har blött sen dess..
Så länge har inte mitt blött nån gång, fick du extra kompresser?
 
Ork = -3658 eller nåt sånt. Trots sol ute (eller ja, nu har den gått ner snart) och lite vila. Idéer till mat till mig och barnet idag - mackor :crazy: .
 
Ska tack och lov inte ha ut fler nu.
Men hur länge brukar det blöda egentligen? kompress i 20 min, sen när bedövning släppte för då brukade det blöda mer igen sa de. Nu har bedövningen nästan släppt iofs, men blev klar för 40 - 50 min sedan och set har blött sen dess..
Så länge ska det inte blöda.
 
Ska snart gå ner till omklädningsrummet och plocka på mig utrustningsbältet. Måste komma ihåg att ringa dottern också och meddela att jag kommer hem typ två timmar senare än utlovat :p
 
Jag förstår inte?

en bekant vill återuppta vänskapen. Vad finns det för tveksamheter i det?
Varför hade du "lagt det bakom dig"? Var han nte någon bra vän?
Vänskap vet jag inte om det var, vi chattade på Skype och senare skickade sms. Han hade ”svårt” att ha kontakt när han var hos sin flickvän. Varför vet jag ej.
Plötsligt slutade han messa, jag minns inte om jag messade och mailade några gånger och sen gav upp.
Tog bort honom från mina kontakter för kanske ett halvår sen(?)

Frågade varför han hör av sig efter så här lång tid och han svarar att han tappade bort mitt nr (känns konstigt eftersom han hade två telefoner) och hittade igen det nu.
Vill inte skriva för mycket detaljerat här.
Känns inte bra bara.
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 541
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 287
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 128
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp