Vad gör vi? Del CIX

Tvättar och försöker vara produktiv. Går sådär. Ja gär mest bara trött.

Imorgon ska jag vara med på vernissage och glögg i residensstaden. Tidig avfärd och antagligen tar det hela dagen. Har handlat pepparkakor och glöggblandning med russin och mandel. Glöggtermosarna är packade tillammans med skålar och annat som kan behövas.
 
Har hämtat ut nyckeln till festlokalen på min gata. Min akvarieförening ska ha det i morgon, blir julfika för alla funkisar på Storauktionen i lördags.
Sprungit runt och fotat lite, så de hittar till parkeringen och lokalen
Ska äta middag snart - Nikkaluktasoppa
Sedan ner till lokalen med lite grejer som glögg, peppisar, lusseblobbar, Loka, kaffe, te mm
Checka av alla akvarium
 
På väg hem från studiedagen.
Helt slut
Tråkiga nyheter idag med
Inte för egen del men för skolan.
Nåja. Nu är det helg
Inte tänka jobb nu
 
Förstår inte problemet med att inte äta kött ALLA dagar i veckan?
Jag hade nog varit ett sånt barn som inte ätit lunch två dagar i veckan då :angel: pannkaka hade nog fungerat, men jag tvivlar att dom kör det två gånger i veckan. Eventuellt risgrynsgröt. Man kan iofs leva på mackor.
Mvh åt INGA grönsaker, ingen frukt, inga bär före jag blev typ 20, drygt. Och nej, jag vägrade prova.
 
Sitter och funderar på vad jag ska göra med bakgrunden på min tavla. Ngt sånt här kanske...? Spegellister-ish...? Svagt ton då inte rött ;) Kanske en kakadua på en pinne nånstans?

2F3A649F-92E3-409C-9A86-0DD32E354CD3.jpeg
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 533
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 282
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 125
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp