Vad gör vi? Del CIX

Är vaken. Halvligger i schäslongen (jävlar vad livet blivit mer slappt med denna möbel haha) och dricker kaffe. Ska sticka till Konstnärernas Centralköp direkt de öppnar kl 10. Måste köpa färg. Är ingen idé att bli fräsch, det pissregnar ute så kör pyamas och osminkad för denna tripp.
 
Jag har både mascara och läppglans idag, händer inte så ofta, så jag kan absolut relatera till hur du känner det @Diabetikern :D
Får öva på att le mot kameran med :angel:

20191206_085044.jpg
 
Love it!

Jag ska inte ens börja räkna hur många produkter jag har i ansiktet.. men jag brukar vara sminkad på jobbet, så hoppet är kanske inte jättestort. Och sen gömmer ju glasögonen typ 70% av all ögonskugga..
Men det är nog först gången på säkert ett år som jag har eyeliner. Brukar köra mörkbrun skugga bara för att definiera fransarna!

Visa bifogad fil 41129
Åh jäklar vilken snygg ögonskugga du gjort :love:
 
Läste just nån artikel om.nån skola som infört 2 dagar i veckan vegetarisk kost. Enbart. Och nu rasar vissa förräldrar för deras barn inte äter vegetariskt.....

Varför har man inte en kötträtt och en vegetarisk rätt varje dag så man kan välja?
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 567
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 311
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 132
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 123
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp