Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästarna fixade och klara. Trule ledig idag, börjat förbereda honom på att husse ska köra nästa vecka 😂😆 Lätt kränkt vallack, tur matte kör båda passen som är kvar denna vecka. Sambon städar ur bilen inför semestern, vi ska ha med både barnvagn och stol, inget vi är direkt vana vid 😅 Var tvungen och kolla så vi ens kunde ha barnstol i bilen 🙈 Vet att min kan ha de men den är nyare en min sambos 😅 Men verkar som Saaben också kan ha barnstol iaf bak.
Bokat bord också i Visby på vår favorit resturang men det vet inte Syrran, det får hon veta då 😘
 
Visst är det något obehagligt runt det? "Min grotta!" typ, och jag har inte hunnit städa som jag vill, jag känner alltid att jag måste ha ett kataloghem när det kommer människor.
Min landlord sade förresten att det kostar pengar att ha en smart meter - gör det det? När jag googlar får jag blandade svar! 😅
Nej, det tror jag inte? Vi betalar inget extra för vår i alla fall, men å andra sidan fanns den redan här när vi flyttade in så det kan ha varit något som gjordes före vår tid.
Har faktiskt ingen aning… men hon vet vad PayPal är och använder det ibland. Jag har dock aldrig använt det så vet inte hur likt swish det är :)
Enda anledningen till att jag känner till Venmo är att det nämnts i både boken jag läser och serien jag ser, men båda är väldigt nya så det är kanske ett nytt påhitt som inte spridit sig så mycket än!

Paypal är enklare än vanlig banköverföring men inte lika enkelt som Swish, skulle jag säga :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag gillar inte att bli äldre. Kroppen är liksom inte med mig som förr. Jag blir stel och får ont bara jag råkar göra något. Igår...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 462
Senast: Wille
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 961
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp