Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu äntligen ska jag få lite mat i magen efter att inte ha ätit något sedan före 05 i morse. En akuttid hos tandläkaren direkt efter jobbet, handlat lite stängselnät mm, varit med katten till veterinären, betalat hästfoder, köpt pizza och av en ren händelse råkat köpa med mig lite vin hem så ska jag sätta mig och äta och kolla på lite film innan jag stänger åt hönsen och sen lägger mig.

Förvånansvärt piggelin trots att jag varit vaken ca 24 timmar. :)
 
Har fått magsjuka någonstans ifrån. O_o Jag är ju verkligen aldrig sjuk och särskilt inte i magen. Inte ens noroviruset fick jag trots att hela arbetsstaben OCH mina föräldrar som bodde i samma lägenhet åkte dit, och nu när jag inte träffar en människa får jag världens diarré? Kul kul. Jag kan inte ens nyttja min enda promenad ordentligt, så långt ifrån huset vågar jag inte.
Jag tror att det är Boris fel! Det är en plott som alla andra visste och det var därför de hordade toapapperet redan från början. :mad:



Eller också var det resterna av den där fisksalladen jag åt till frukost?
 
Ägnat större delen av dagen åt att andas frisk luft,få sol på "pälsen" och vind i håret medans jag rensat ogräs i grusgången och varit på "grusupplaget" och sett ut vad mitt grus heter ,precis som jag trodde var det 0,8 grus,så nu har jag beställt hem det och ett lass singel.
Nu får det bli mat,tänkte våfflor men tror det får bli gårdagens rester.
 
Hyresvärden har upptäckt ett rum på jobbet jag inte visste fanns. Ingen aning vilken nyckel som kan gå dit. Är nyfiken ju! :arghh: Ska nu försöka hitta vilken av alla tusen "vet inte vilken nyckel det här är eller var den går men vi lägger den i den här lådan"- nycklar.
Den är nog här hos mig :idea:, har en nyckel som jag inte vet var den går. Den låg här i en nyckelknippa när jag flyttade in.
 
Fick dela på grisarna
Panik bara muckade gräl.
Men nu är de lite nöjda
Trodde dock jag hade Skrik längst bort men det var visst Panik
20200325_180440.jpg
 
Har fått magsjuka någonstans ifrån. O_o Jag är ju verkligen aldrig sjuk och särskilt inte i magen. Inte ens noroviruset fick jag trots att hela arbetsstaben OCH mina föräldrar som bodde i samma lägenhet åkte dit, och nu när jag inte träffar en människa får jag världens diarré? Kul kul. Jag kan inte ens nyttja min enda promenad ordentligt, så långt ifrån huset vågar jag inte.
Jag tror att det är Boris fel! Det är en plott som alla andra visste och det var därför de hordade toapapperet redan från början. :mad:



Eller också var det resterna av den där fisksalladen jag åt till frukost?

Nog för att BoJo är en pain in the derrière men jag röstar nog ändå på fisksalladen i det här fallet :D Krya på dig :heart
 
Fått smärre panik av Anders Borgs prognos på 20% arbetslösa till sommaren så nu har jag och sambon bestämt oss för att ta in på hotell i helgen.

Jag tänker på alla kriser som vår art har gått igenom. Under andra världskriget fick du gömma familjer i källaren och riskera ditt eget liv för att göra en insats. Idag räcker det med att tvätta händerna, ligga hemma på soffan, köpa sjukt mycket take-away och ta in på ett hotell och beställa mat till rummet. Så liksom - gör det om ni kan.
 
Gick förbi min grönsakshandlare på vägen hem och hittade en massa trevligheter. Röda vinbär, plommon, persikor och en stor påse blandade nötter. Svansade hem och gjorde en lyxig fruktsallad åt mig själv som avrundades med nötterna. :heart Fick en mindre sockerrush och jobbade igenom hälften av alla inlämningar som skulle fixas imorn. Ha! Fruitpower!

Jobbar hemma resten av veckan och gömmer mig för Corona.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 419
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
523
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 471
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 910
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp