Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska dricka upp kaffet sen väcka barnen! Hoppas på friska barn denna veckan så jag får jobba i fred och vi kan njuta av lucia på fredag.
 
Försöker lugna min puls så att jag kan lägga mig. En av fälgarna som jag skulle bära ut gled iväg och drog tillbaka nerför trappan. Det verkar ha gått bra och ingen människa var ivägen, men satan vad det lät! Så mycket för att göra det hela "tyst och smidigt för att inte störa grannarna"! :eek: :banghead: :p

Mitt billarm drog igång en söndagsmorgon för några somrar sedan... TIDIGT :crazy: Min granne som har en aning speciell humor var lite lätt spydig över det hela :p :laugh:
 
Varvar ner efter en lugn och mysig måndag med städning, mathandling, besök och bokläsning i den botaniska trädgården och lite allmänt livs-och rese planerande.

Om jag nu bara kan lägga ner telefonen och läsa boken i 20 min...
 
Borde gå ut och tömma min bil som ska in på verkstan på Onsdag. Men hittar inte kraften.
Borde gå en långrunda med Skägget, men hittar inte kraften.
Borde ta tag i lite samtal och andra ärenden, planera mat för veckan, handla och fan å hans moster men jag har tappat sugen helt.
20191209_102513.jpg
 
Sitter på jobbet och drabbades precis av den stora tröttingen. Försöker att inte somna, lunch om en halvtimme.
Men det händer ju inget och jag har så trååååkigt.
 
Alltså satan va det regnar! Men men, blir gött att komma in efter ridturen och byta till torra mysiga kläder och ta en balja varmt kaffe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
92 93 94
Svar
1 865
· Visningar
54 826
Senast: Sel
·
Svar
2 002
· Visningar
62 901
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 700
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp