Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men JA!!! Du hade nog älskat det! Kanske du skulle börja med ngn klassisk, svulstig och melodisk opera som uppvärmning?

Jaaa, det hade jag nog gillat. Kan du rekommendera något? Måste hitta på något lite speciellt i början på nästa år då jag fyller 30... :laugh:
 
Legat och vridit mig i ångest hela dagen, men tar mig samman nu och ska gå till frisören.
Dejten ikväll blev inställd, så ska till en vän istället då.
 
Det har spöregnat hela förmiddagen och nu SNÖAR det.
Mer vatten i bäcken än vid ordinär vårflod. Grundvattenmagasinen är glada men jag är less.

DET ÄR BRA NU! Vi behöver inte mer.
20191209_144129.jpg
 
Senast ändrad:
Katten som löper har kissat i sängen igen. Det har hänt 10 olyckor på en vecka nu. KAN INTE DETTA TA SLUT NÅGON GÅNG? :arghh: Jag ORKAR INTE tvätta lakan, täcken, kuddar, sängkläder etc fler gånger på ett bra tag nu.

Annars har jag spenderat tiden på att plugga, det är i princip det enda jag gör. Hinner inte med så mycket mer just nu.
Avlar ni katt?
Varför inte kastrera katten annars? :)

Edit: Såg nu att @MJLee hade redan skrivit samma sak :up:
 
OnT det snöar ute, vackert, katten ligger och snusar sött och jag smider mörka planer med klotång.
Jag fick rent akut göra en hemsk mörk plan igår kväll med katten, ett AKUT bad av nedre kroppshalvan :nailbiting:
Jag klarade mig t.o.m helskinnad tills jag snurrade på katten lite grann och hon i PANIKILSKA fick tag på en liten hudflik på mitt nyckelben 😵 Går omkring med ett plåster där idag :cool:

Hon förlät mig dock ganska snabbt, även om det lät som MORDDJURPLÅGERI inne i badrummet någon stund :p
 
Veckan hemma var välbehövlig och började känna mig i fas med livet igen och första jobbpasset idag kändes helt okej. Men fan vad jag blir irriterad. Konstaterade att vi återigen är underbemannat om kvällarna; bara 6 och vi ska vara 7. Sa till samordnaren att det ser inte roligt ut ikväll. Hennes svar:" ja men vaddådå, du jobbar ju inte ikväll!" Näe men jag tänker ju såklart på mina kollegor.. Hon" ja men det är ju trevligt att du gör för det kan man ju inte tro att någon gör med 8 borta härromdagen (!)" men vad fan tror hon?!?! Att folk är stressade och förkylda för att jävlas?!?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
92 93 94
Svar
1 879
· Visningar
55 217
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
62 920
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 702
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp