Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hos exet och packar ihop mina saker. Det var inte så mycket saker som jag trodde så det räcker nog med tre flyttkartonger. Har dock skitmycket ångest så jag måste sätta mig i soffan var tionde minut typ för att jag blir så yrslig. Dvs det går inte särskilt fort, men när det är gjort är det gjort.
Styrkekram
 
Lycklig igår, hittade både mjölk och yoghurt. Nu är jag magsjuk och kan inte göra varken det ena eller det andra. :meh:

Så karrén slänger jag in i frysen, mjölken likaså
 
Får ungefär alla sjukdomstillstånd samtidigt. Förutom ögoninflammation, öroninflammation och vanlig förkylning så har jag fått nackspärr också. Och behövt avliva alla mina fyra kycklingar. Så jag tycker synd om mig själv och dricker vin och totalignorerar att jag måste plugga till tenta på fredag. Har dock relativt mycket tid på mig än så länge, men kommer nog tycka fortsatt synd om mig imorgon.

Slängde dock ihop krustader med het smältost till förrätt och ska äta älgentrecote med friterade vaxbönor till middag och eventuellt även glass till efterrätt. Så det är inte jättesynd om mig. :d Men är lite bitter generellt.
 
Får ungefär alla sjukdomstillstånd samtidigt. Förutom ögoninflammation, öroninflammation och vanlig förkylning så har jag fått nackspärr också. Och behövt avliva alla mina fyra kycklingar. Så jag tycker synd om mig själv och dricker vin och totalignorerar att jag måste plugga till tenta på fredag. Har dock relativt mycket tid på mig än så länge, men kommer nog tycka fortsatt synd om mig imorgon.

Slängde dock ihop krustader med het smältost till förrätt och ska äta älgentrecote med friterade vaxbönor till middag och eventuellt även glass till efterrätt. Så det är inte jättesynd om mig. :d Men är lite bitter generellt.

Man får tycka synd om sig själv (särskilt när man är förkyld). Ät och kryp upp i soffan och gosa in dig.
 
Jag hade troligen behövt ngn form av organtransplantation efter gårdagens ”döds-glögg”.
Min stalker har även tappat det. Människan tar kort in i min port och skickar på messenger och skriver att hon står och väntar med en flaska cava. Vad i helvete pågår? 😑😑😑😑
 
Är hos exet och packar ihop mina saker. Det var inte så mycket saker som jag trodde så det räcker nog med tre flyttkartonger. Har dock skitmycket ångest så jag måste sätta mig i soffan var tionde minut typ för att jag blir så yrslig. Dvs det går inte särskilt fort, men när det är gjort är det gjort.

Gilla på att du får det klart med sakerna, ogilla på ångesten såklart!

:heart
 
👍😊
 

Bifogade filer

  • 20191215_181022.jpg
    20191215_181022.jpg
    166,9 KB · Visningar: 30
Vaken men inte direkt "igang". Just nu sitter jag och studerar nar mina kolibris jagar bort smafaglar fran tomten. Smafaglarna ar inte alls interesserade av colibri "mataren" men colibris ar territorial sma rackare och interessant att se hur de storre smafaglarna flyttar pa sig ... anda tills det kommer en modell storre "smafagel", typ kraka, da alla de mindre gommer sig ... eller hok nar de inte ens protesterar, aven krakorna bara gommer sig mitt inne bland grenarna i de storre traden och blir helt tysta.

I dag blir det en lang dag ... men jag ska forsoka fa lite gjort i alla fall, sa det ar val bast att jag borjar med nagot vettigt. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
92 93 94
Svar
1 879
· Visningar
55 217
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
62 920
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 702
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp