Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag äter fulmiddag på Frankfurt Airport. De meddelade precis att boarding blir 15-20 minuter sen så jag borde ha köpt en större vinflaska.

5CC53F01-483E-4CF3-BC98-366D1C9BBC33.jpeg
 
Bakat lussekattspepparkakor. Eller vad jag ska kalla dem.
Lärde mig på jobbet i fredags att folk runt Borås kallar vetekatter för lussekatter och inte äter de RIKTIGA lussekatterna med saffran :cautious:
Så jag tar med dess till jobbet och kallar dem.lussekatter med :D
20191215_193832.jpg
 
Kände att jag behövde spendera lite mera pengar på mamma till jul och nu har jag gjort det med råge 🙈 tur att hon fyller år under veckan också, så nu har jag födelsedagspresenten också färdig iallafall :laugh:
 
Upptäckte idag att den svarta smirnoff:en smakar som energidryck, som Burn som de slutat sälja :love: så jag kan fortfarande smaka den iallafall!
Dock inget att dricka innan jag börjar jobba på morgonen ... :cautious::rofl:
 
Jag har lyssnat på den här låten mera än vad jag vill erkänna sen @athena_arabians påminde mig om den :D
Men jag finner musikvideon rätt fascinerande att titta på också, för att vara så "gammal" (vilket den egentligen inte är men tekniken har ju utvecklats enormt sen dess) så är den inte illa gjord och kul/fascinerande att titta på!
 
Har handlat julklappar och skulle äta indiskt. Har längtat sååå efter indiskt från just den restaurangen. Så var det stängt! Antiklimax när man sparat sig för att hetsäta där.. :devil:
Det var någon kolgrill med grekiskt och libanesiskt som hade öppet. Så vi åt en ok middag där.
Kan ha kommit hem med lite mer julpynt också.. :angel:🤶
 
Tittat på lägenhet i hus idag, vi är sugna. Men behöver bygga två innerväggar isf. Mina manliga vänner som jag ska bo med är inte så händiga, så jag får isf fixa det. Men hur svårt kan det vara liksom?! 😅

Ska fundera på det..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
91 92 93
Svar
1 848
· Visningar
54 157
Svar
2 002
· Visningar
62 891
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
730
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 700
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp