Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den mesta av snön har regnat bort, strilat i flera omgångar idag. Hemma med en liten ruggig brun boll, älsklingskatten som blir som ett fågelunge burr när det är kallt. Satte genast på värmefilten i hennes kattsäng så nu ligger hon där och myser.

Iofs har hon knappast frusit när jag var borta eftersom hon sov under mitt duntäcke när jag kom hem och där var varmt och skönt.

Trött och ont i huvudet. Dessutom verkar jag ha missat ett telefonmöte med vården. Fasiken också. Det var fortfarande strul på tunnelbanans gröna linje så jag hann inte hem, och hon ringde femton minuter innan utsatt tid.
 
Haft mitt andra och sista onlinemöte för dagen, på min ledig dag. Skitväder ute, blött och äckligt, får se om jag vågar köra ner till hagen eller om bilen får stå där tills det blir sommar om jag gör det. :cautious:
 
Ja köpte direkt när de kom ut
Jag missade tyvärr deras konsert på Cinderella i höstas. Var för sjösjuk för att orka vara uppe till dess...
Och jag åkte den kryssningen enbart för att se dem...
Önskar dig en riktig toppenkväll med ett av våra bättre band! 😊
 
Vafan… 😑😑😑

IMG_7823.jpeg


Vad taggad jag blev på att gå ut i ösregnet nu då… Ska dock hämta ett paket som jag är väldigt nyfiken på! Samt inventera löjromsbeståndet :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 500
Senast: Mia_R
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 315
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
675
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
660
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp