Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på kyckling som snart ska vara klar. Sedan in med klyftpotatis och snart är det MAT :) !

Hann med en lite promenad nu när jag kom hem. Så skönt med ljus och milda temperaturer :) !

Nästa vecka är det sportlov och ledigt för mig. Härligt. Jag ska SKRIVA och fundera i största allmänhet... :) Och så har jag inbokat mammografi, tandhygienist och massage. Det gäller att passa på :) !
 
Fick just ett autosvar på jobbmailen:

"Hej!
Jag är på utbildning och tillbaka fredag 8/12"

Man bara okej... ?
Ja men det står inget år.

En kund sa i tisdags FÖRRA VECKAN jag kommer imorgon. Absolut vi slutar 16.00 förutom fredagar 12.45.

1400 i fredags ringde han chefen och sa jag står vid en stängd bom. Kan ju bero på att vi slutar 12.45. -du tror inte någon är kvar? - om du står vid stängd bom så ser du en grind är den öppen eller stängd? Jodå den var stängd men är någon kvar tror du?

Den där imorgon har fortfarande inte kommit...
 
Tagit helg, imponerad över att jag fixade veckan.
Nu njuter jag av vetskapen att jag inte behöver göra något för någon annan på ett par dagar.
Tittar på Jag och min far.
 
Parkerat hemma. Ska bara släpa mig in. Helt slut. Minsta lilla motgång, eller ens ett vänligt ord, och jag kommer börja gråta.
Ska gå in och krama katten ❤️
Varför är livet såhär?!
Det blir stopp i tvättmaskinen. Måste tappa ur vattnet som rinner ut över halva golvet för jag gör fel. Har tvättat en ganska äcklig tvätt då barnet varit sjuk. Äckelvatten. Ett gem (!) har fastnat i filtret. Katten vill såklart hjälpa till. Lyckas schasa bort honom. Torkar noga så han inte ska gå i varken snuskvatten eller rengöringsmedel. Lägger trasorna åt sidan. Han kommer in och SÄTTER SIG på de smutsiga trasorna! :arghh:
Jag ger upp!
Men nu är det så rent som det kan bli och jag har duschat.

Jä*la fredag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 236
Senast: Mia_R
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 494
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
713
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp