Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skojat om att det är tur att det är trästaket vid hagen längst ner mot sjön med de här lutande (lutar mer irl) isrännorna. Så slipper vi hästar som glider ner i sjön. 😅
IMG_3019.jpeg
 
Varför blir jag alltid så godis (chips och choklad!) sugen på kvällen? Just nu skulle jag kunna döda för en påse grillchips.
 
Jag har ätit pizza!!!! Minst tre år sedan sist. En sådan där som säkert inte räknas som pizza av de flesta: botten av blomkål, ägg och parmesan. En vanlig margherita. Mycket gott! Men utan brödkicken såklart (vilket både är för- och nackdel).

Ska hänga lite online med covidvännerna. Och klappa spinnande katt.
 
Jag har ätit pizza!!!! Minst tre år sedan sist. En sådan där som säkert inte räknas som pizza av de flesta: botten av blomkål, ägg och parmesan. En vanlig margherita. Mycket gott! Men utan brödkicken såklart (vilket både är för- och nackdel).

Ska hänga lite online med covidvännerna. Och klappa spinnande katt.
Låter jättegott!
 
Skriver matlista. Försöker rensa skåpen pga ekonomin. Kommer bli fisk, fisk och fisk pga hade tre fiskblock i frysen :rofl:
Men försöker variera mig med smakerna i alla fall :laugh:

Lite soppa blir det också!

Har även bunkrat bönor av olika slag för en tid sedan. Oklart vad jag tänkte göra med dem O_o
 
Ungdomliga grannen kikade in och bara ”om du vill kan jag vara din butler i säg 2 veckor, om du bjuder på lite löjrom. Deal?”

Tveksamt om det egentligen var en så bra deal för mig men å andra sidan vet man ju aldrig när man behöver en butler 😅
 
Ser på Undercover Boss på 3an. Är en borgmästare som ska gå undercover.

Igår kollade jag Celebrity Undercover Boss på tele2 play med Marcus Samuelsson. De gjorde en silikonmask till honom eftersom han är så känd, så han förvandlades till "Vijay", var bara det att rösten var ju fortfarande hans men ingen kom på att det var han.
Det var lite kul för i början fick han ju låtsas att han inte var så bra på att laga mat men i slutet av programmet lagade han några rätter utan att låtsas att han inte kunde och personerna som han valt ut blev helt :eek: :confused:
:)


Fryyyyyyser!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått melatonin utskrivet. 3 mg. Jag förstår inte varför då jag inte tycker jag har så stora problem med sömnen. Men jag brukar...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 276
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 760
Senast: Mia_R
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 612
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp