Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack gode gud att sambon har behandlingslampa som gör tandvärken mindre! :love:
Ville typ döda någon tidigare idag.
Nu är spisen/ugnen lagad äntligen. Slapp alltså psykbryt när jag skulle göra mat. Sambo fick stå ut med köttbullar och idealmakaroner för att jag inte kan tugga riktigt. 😅
 
Vaknade krasslig idag. Feber, halsont och snorig. Orkar inte! 😫
Ledig idag i vilket fall så vi får se hur det utvecklar sig, hoppas verkligen att jag inte behöver stanna hemma imorgon. 😫
 
Sitter på Ryds när de lagar stenskott.
Blir galen på alla stenskott numera.
Kanske skulle stänkkydd behöva återinföra på alla bilar. Eller så får de hitta på nåt annat.
Eller är det bara jag som tycker det känns som rutbyten måste ha mångdubblats senaste åren?
Rutbyte på 2 bilar inom ett år.
 
Sitter på Ryds när de lagar stenskott.
Blir galen på alla stenskott numera.
Kanske skulle stänkkydd behöva återinföra på alla bilar. Eller så får de hitta på nåt annat.
Eller är det bara jag som tycker det känns som rutbyten måste ha mångdubblats senaste åren?
Rutbyte på 2 bilar inom ett år.
Det är därför man har okq8 backup försäkring.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 531
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 855
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
824
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 549
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp