Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit tidig lunch och är snaaart klar med alla 6 maskiner tvätt.
Ska nog lägga mig på soffan ett tag medan sista torktumlaren går.

Vill ha riesen och corny choklad :arghh:
 
Nätshoppade just tre underlakan och en lampskärm för sammanlagt 65 kr.
Fick ju ett presentkort på 500 kr förra veckan. Tänkte köpa tallrikar men inventerade överskåpen och såg att jag har flera som är knappt använda, behöver inte en tredje modell på tallrikar. :crazy:
Nya underlakan blir bra, har flera som är dags att kassera.
 
Har haft hemsk huvudvärk sedan fikat på jobbet i dag, bara blivit värre ju längre klockan gått. Skitdrygt är det när det är så. Håller tummarna för att det inte blir migrän, är inte populär på jobbet pga mycket frånvaro pga migränen och epilepsin.... det är så att jag känner nu att jag nog får ta mig till jobbet även när jag är sjuk bara för att visa att jag inte är en sådan som är ett problem. Att det inte alls var ett misstag att anställa mig. Känner mig som världens sämsta människa, skulle vilja hugga av mitt huvud, det är ju det som är problemet. Avskyr mig själv och hur det blivit. Och att jag inte vet vad det beror på. Eller vad jag ska göra åt det. Eftersom jag inte vet hur jag ska lösa det så tänkte jag i måndags att det är nog nu, nu får jag ta mig till jobbet oavsett hur jag mår, det kan inte fortsätta så här. Så nu hoppas jag att jag mirakulöst nog slipper migrän och epilepsianfall helt och hållet i framtiden.
Men besvikelsen över huvudvärken nu igen gnager i mig och gör mig så satans arg och ledsen nu. Räcker det inte med skit jag dras med och råkar ut för, kan jag inte bara få jobba utan problem?!

Värmer en bit kantarellpizza nu, ska bli gott! Tänkte se lite döingserie innan jag kryper i sängs sedan.

Jobbar bara två timmar i morgon men tänkte hämta ut medicin och sedan efter jobbet har jag ett besök på vc hos psykoterapeuten så jag är nog rätt mör ändå när jag kommer hem. Tur jag börjar senare så jag kan ta en lugn prommis med spionen, hoppas på fint väder!
Har dina kollegor sett dig få ett ep-anfall nån gång? De kanske behöver se för att förstå hur du påverkas.
 
Pratat med trevlig sköterska på reuma. Hon övertalade mig om att komma på ett läkarbesök. Ngt jag tyckte var onödigt men hon intygade att det fanns tid för mig och att de "väldigt gärna" ville träffa mig. Tillåt mig att tvivla 😅 men jag accepterade.
 
Jag och unghunden delar på en skål chips till lunch. :laugh: Har tvättstuga och hinner inte laga lunch, får bli något vettigare efter att tvätten är klar. Ska bli skönt med en maskin i lägenheten igen, jag ska bara få röven ur vagnen och beställa en.
 
Jag och unghunden delar på en skål chips till lunch. :laugh: Har tvättstuga och hinner inte laga lunch, får bli något vettigare efter att tvätten är klar. Ska bli skönt med en maskin i lägenheten igen, jag ska bara få röven ur vagnen och beställa en.
Det är det bästa med att bli vuxen, det finns liksom *ingenting* som säger att tårta inte kan vara frukost. Mvh, åt zucchinikaka till middag och frukost.
 
Det är det bästa med att bli vuxen, det finns liksom *ingenting* som säger att tårta inte kan vara frukost. Mvh, åt zucchinikaka till middag och frukost.
Jag åt prinsesstårta till frukost härom dagen! Det resonemanget fungerar dock bara när sambon inte är hemma, dvs att man kan äta vad man vill för att man är vuxen, han anser att när man är vuxen så måste man äta mat innan man äter snacks. :eek::cry:
 
Jag åt prinsesstårta till frukost härom dagen! Det resonemanget fungerar dock bara när sambon inte är hemma, dvs att man kan äta vad man vill för att man är vuxen, han anser att när man är vuxen så måste man äta mat innan man äter snacks. :eek::cry:
Men om jag äter mat så tar det ju av snacks-kvotan, rookie mistake. Min sambo sa att han hört när jag vaknat på soffan typ klockan 2 inatt och delat en bit kaka 😂 Kan inte bestämma mig för om det var all time high eller low.
 
Hittade just ett presentkort på massage/behandling på ett lokalt ställe här i stan, som jag inte vill/kan använda. Har otroligt svårt för att folk rör vid mig, och bara tanken på att en främling ska göra det ger mig ångest. 😅

Men vill samtidigt inte att det brinner inne och kan knappast lägga ut det på annons eftersom jobbet då kommer se och ja, det känns konstigt. 🙈
 
Hittade just ett presentkort på massage/behandling på ett lokalt ställe här i stan, som jag inte vill/kan använda. Har otroligt svårt för att folk rör vid mig, och bara tanken på att en främling ska göra det ger mig ångest. 😅

Men vill samtidigt inte att det brinner inne och kan knappast lägga ut det på annons eftersom jobbet då kommer se och ja, det känns konstigt. 🙈
Jag har alltså fått presentkortet från jobbet, som någon slags plåster på såren för ett kaosigt år. 😅
 
Hittade just ett presentkort på massage/behandling på ett lokalt ställe här i stan, som jag inte vill/kan använda. Har otroligt svårt för att folk rör vid mig, och bara tanken på att en främling ska göra det ger mig ångest. 😅

Men vill samtidigt inte att det brinner inne och kan knappast lägga ut det på annons eftersom jobbet då kommer se och ja, det känns konstigt. 🙈
Det är inte så att stället säljer produkter som du kan använda det till? Typ lotions.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 351
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 734
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 097
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp