Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, jag VILL verkligen se norrsken!! Nu på morgonen såg jag att Aurora-appen hade aviserat ca kl 23 igår att det skulle gå att se norrsken inom en timme här hos mig... Undrar om det var så - när jag sov :cautious:??

Vi hade norrsken här för några dagar sedan. Hade så gärna velat se det, men dels visste jag inte om det förrän dagen efter men ärligt talat hade jag nog inte varit vaken till 1.30am ändå 🙈
 
Somnade med kläderna på igårkväll. Neuroleptika är tunga grejer ... men somnade iaf en bra tid, före midnatt tror jag, så har sovit bra.
 
Ser Nyhetsmorgon. Är hungrig. Ska nog gå och köpa picadelisallad till lunch. Undrar om de satt fram den än 🤔
Boendestöd idag, behöver dammsuga men har/får så ont i ryggen. Får ta lite åt gången och pausa emellan. Behöver damma och plocka i ordning lite också. Bläää!
Ska nog boka frisörtid också. Vet inte när hon semesterstänger.
Har löst måndagens korsord, var tvungen att be om hjälp med ett för det bara gick inte, brukar annars lösa det rätt snabbt.
 
Har fått någon slags sjukt aggressiv reaktion i näsan. Gissar overload av pollen igår.
Så nu är ena näsborren svullen, och svullenheten gör att jag nyser, och då fortsätter jag vara svullen.
GAH!

Funderar på att ta paus med glassbåt i solen. (rabarber-kardemummasmaken är SÅ god!)
 
Planterat dahliaknölar ute i solen, ska straxt kliva in i duschen och sedan åka till jobbet.

Jobbig vecka mentalt det här, onsdag = min födelsedag, men också pappas födelsedag. Så det bli är första gången i mitt liv som jag inte kommer dela den med pappa. 😔
Blörk.
 
Ringt verkstan igen och fått tid för felsökning nästa vecka. Förhoppningsvis är det delen jag bytte i januari, så det blir ett garantiärende
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 618
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
588
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 765
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp