Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälp mig! Är trött på det här "vad ska jag se på", det är nästan värre än "vad ska vi äta till middag" när barnen var små. ska jag fortsätta på The Walking Dead, som jag nog sett alla 11 säsonger av säkert minst 8 gånger redan och är på säsong 6 nu igen, ska jag se McLeods Döttrar som jag sett alla säsonger av 2 gånger eller ska jag se Mord i sinnet som jag sett alla säsonger av 2 gånger men många år sedan dess nu, många många år. Bara för att jag inte kan välja har jag tittat på The Walking Dead....
 
Jag lagar georgiskt på grillen.

IMG_2120.jpeg
 
Det blev ett par Asics, modellen heter So Phoenix 12. Mina gamla är ett par Brooks (sjukt nöjd med dem, fortfarande väldigt bekväma trots slitaget!).
Vilken modell av Brooks? Har hört mkt gott om dom. Behöver nya skor men mina fötter är så sjukt känsliga.
 
Blev en lång dag i Gävle idag
Först till Söders Zoo. Sedan Kina buffe
Sedan traskade vi runt nästan hela parken i Gävle. Fotade vid bader
På vägen hem på tåget började det ösregna och åska. Väl i Uppsala är sol och skit varmt..
Ska släppa ut mina nya fiskar och ta en te och macka sedan
Ff proppmätt efter Kina maten
 

Bifogade filer

  • 20240525_155757.jpg
    20240525_155757.jpg
    413,6 KB · Visningar: 26
⛄Blev en lång dag i Gävle idag
Först till Söders Zoo. Sedan Kina buffe
Sedan traskade vi runt nästan hela parken i Gävle. Fotade vid bader
På vägen hem på tåget började det ösregna och åska. Väl i Uppsala är sol och skit varmt..
Ska släppa ut mina nya fiskar och ta en te och macka sedan
Ff proppmätt efter Kina maten
De skiftade om rejält vid strax efter 16 här. Då nu har vi 12 grader. ⛄
 
Hade en fantastisk skitdag på jobbet idag.. eftersom ledningen inte kan sköta sitt jobb så fick vi ta smällen idag. 🤯

Som grädde på moset så kom det in en kille när jag satt i kassan som hade köpt en Ramlösa innan som han inte fick upp korken på så han bad mig försöka öppna den och jag fick upp den men den var ju skakad………. 🙄🤦🏻‍♀️

Jag genomblöt, hela kassabandet genomblött, den långa kassakön tyckte det var jätteroligt och undrade om det var Dolda kameran och han fick ta en ny dricka.

Men jag var starkare än honom iaf. 🤷🏻‍♀️
 
Hade en fantastisk skitdag på jobbet idag.. eftersom ledningen inte kan sköta sitt jobb så fick vi ta smällen idag. 🤯

Som grädde på moset så kom det in en kille när jag satt i kassan som hade köpt en Ramlösa innan som han inte fick upp korken på så han bad mig försöka öppna den och jag fick upp den men den var ju skakad………. 🙄🤦🏻‍♀️

Jag genomblöt, hela kassabandet genomblött, den långa kassakön tyckte det var jätteroligt och undrade om det var Dolda kameran och han fick ta en ny dricka.

Men jag var starkare än honom iaf. 🤷🏻‍♀️
Fast just Ramlösa behöver man inte skaka för att de ska bubbla över! Jag har haft med till jobbet, som jag sedan har smygöppnat efter 5 timmar, och de har ändå sprejat överallt!! Så väldigt mycket mer bubblor än t.ex. Loka. Livsfarliga... :nailbiting:
 
Fast just Ramlösa behöver man inte skaka för att de ska bubbla över! Jag har haft med till jobbet, som jag sedan har smygöppnat efter 5 timmar, och de har ändå sprejat överallt!! Så väldigt mycket mer bubblor än t.ex. Loka. Livsfarliga... :nailbiting:
Alltså jag tror inte han hade skakat den med flit! 😅😂 Den exploderade verkligen och jag är väldigt glad att jag inte dricker mineralvatten.. 🫣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 177
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 346
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
71 016
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Nybörjarponny!
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp