Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick vara hemma idag
Har ett infekterat sår på foten som jag måste fixa med för att kunna ha skor.
Men imorgon så är det jobb igen
Behöver bara fixa lite omläggning
 
I dag har jag ingen lust att vara en samhällsnyttig människa. Men jag fyller på kaffekoppen och biter ihop.
Lönen har kommit och räkningarna är dragna. Det är alltid en go känsla.
Det ska regna från och till men det må väl va hänt när vi hade tur hela helgen.
IMG_8356.jpeg
 
I kväll? Kul! :D

Jag tycker mer om Madame Butterfly, och kanske även La Boheme, men jo, jag gillar ju Puccini! :heart Lättlyssnad och helt utan onödigt långdragna scener. Det finns verkligen en anledning till att den är så älskad.

Yes. Minibuketräff utan o veta om den. 👍

Madam Butterfly o La Boheme står på bucketlist. 🙂. Håller helt med dig. Inte så långt, lättlyssnat, men också bra val av solister.
 
Vi har inte tagit oss iväg till skola/jobb ännu. Ledsen son som inte vill gå till skolan och det har krupit fram saker som skolan undanhållit…
Själv får jag ångest av min egen situation och är rädd att bli av med jobbet om jag är borta mer… 🥺

Håller hoppet uppe om att vi tar oss iväg om en stund. 😔
 
Drar mig lite idag, lite stressad och ångestig men anar att det kommer gå över. Är nog mest dålig sömn.

Besök hos fysioterapeut i eftermiddag, ländryggen är fortfarande inte alls glad, och nu har det ändå gått 1.5v sen jag gjorde illa den.
 
Ringde vårdcentralen om mina provsvar på urinprov. Efter mycket stånk och stön fick jag veta att det inte var några bakterier. Det var ju bra, men jag har fortfarande ont.
Efter ytterligare klagan fick jag boka en tid. Får se vad den här läkaren säger..
 
Sovit halvkasst i natt men gick upp och sprang en sväng med hundarna innan jobbet iallafall. Haft ett möte och har snart ett till. Sen kanske jag kan börja beta av min to do lista för denna arbetsveckan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 222
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 371
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
71 032
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 572
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer

Omröstningar

Tillbaka
Upp