Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har handlat mat och gått dagens PW. Nu ska jag förbereda tvättmaskinen och sen sätta frön i några nya krukor. Därefter betala räkningar, fixa stallet, laga mat, duscha inkl tvätta håret och skjutsa dottern till crossfit.
 
Ledig dag då helgen skall jobbas, fixat lite ute å bakat sockerkaka. Ringde mor å far å bjöd hit dom på lite kaffe å nybakat.

Skulle ut å fixa mer nu tänkte ja, men Herr Åskar hade andra planer. De mullrar på rejält å kolsvart på himlen. Får se hur det utvecklar sig
 
Varit ute på lunchpromenad. Oroväckande mörka moln runt omkring men jag hoppas att det inte tänker regna den stunden jag ska cykla till och vänta på tåget sen.
 
Sitter i soffan och funderar på lunch. Hundarna trötta efter förmiddagspromenad i värmen. Jag är nöjd efter att ha skickat iväg en jobbansökan. Jobbar ju bara deltid som det är nu, och snubblade över en annons om en annan deltidstjänst som lät väldigt intressant. Får se hur det blir med det, men nu har jag åtminstone gjort vad jag kan.
 
Känner mig lite stressad. Fick tid till kardiologen och dom vill att jag ska ta prover innan, inga problem så men dom har skrivit på första lappen att testerna ska tas ca en vecka innan så det har jag gått på, men idag såg jag att på lappen man ska ge till provtagningen står föreslaget datum idag. Vilket är 2 veckor innan.. hoppas jag inte får en utskällning nu :(
 
Förbannelse. Jag hittar inte den defekta stektermometern jag ska lämna tillbaka. Jag var säker på var jag la den och den är inte där! Det ser ut som en orkan där jag grävt ut hela byrån och vänt upp och ner överallt, men den är spårlöst försvunnen :rage: :arghh: Jag är säker på att jag la den på ett specifikt ställe och den är inte där. Får åka iväg till Ikea utan den eftersom jag behöver min plastlåda.
 
Sitter och väntar på tåget in till Göteborg, ska på eftermiddag/kvällskonferens. Håller tummarna att inte vädret dränker mig på vägen, är kolsvart och blåser upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 218
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 367
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
71 032
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 572
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp