Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser fram emot WHC ikväll. Alltid roligt när man sitter och hetsar upp sig över Sverige. Ska inte köpa chips eller glass för att lugna ner mig. Hjälp vad jag plötsligt blivit nyttig. Nåja får se hur länge det håller. Bestämde mig för att gå till VC ändå. På vägen hem ska jag slinka in på STC som har FaR och prata med dem.

Avd negativt: Jag hittar inte min avläsare och eftersom den inte piper för högt eller lågt hittar jag den inte så måste använda mobilen som säger att den inte kan mätas varannan gång ungefär.
 
Äter lunch sen ska jag fixa det sista inför visningen idag. Herregud vad det är stressande att försöka sälja hus :wtf:
Har inte tid/ork att fira min födelsedag idag. Får ta det på lördag när familjen kommer hit :)
 
När man hoppar in och säger att "javisst, jag kan hålla en liten presentation" och tror det är på typ nivå avdelningsmöte. Och så visar det sig vara på stadsarenan med moderatorer och alltihop 😅
20240523_091535.jpg


Jag underskattade publikantalet men jag överlevde!
 
Tror inte det har med ålder att göra, så ok:ar typ alla jag jobbar med saker! Snabbaste sättet. Tycker mer det är förvånande att du har svårt att tolka det 😉
Ja alltså hade det rört något enkelt så hade jag kanske bara tänkt att det nog är ett ok och kört på det.
Nu gäller det en superviktig maskin för att personen ska kunna utföra sitt jobb, och går jag in och gör det jag frågade om kommer hen inte se denna superviktiga maskin på sisådär ett år och tre månader.

Men jag kontaktade hen och hen verkar vilja ha den fram till på måndag iaf. Så tur jag frågde i detta fall :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 086
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 260
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 970
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 557
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp