Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Woop, verkar som att bästa kollegan slänger sig på cykeln och åker och köper tunnbrödrulle efter att jag surat över dörren och han fattta att jag inte kommer få lunch.
Okej det kan ha varit den sämsta tunnbrödrullen jag någonsin ätit. Pulvermos utan en enda krydda och typ micrad korv?
Men oerhört tacksam för fina kollegan som fixade annat än knäckebröd :)
 
Nu får det räcka med jobb för den här veckan. Det är fredag eftermiddag och min kvot för gnäll, maskande och allmänt motarbetande beteende är full. Jag är övertygad om att några timmar vid grillen respektive vid havet kommer att göra underverk. På måndag är det påfyllt med nya sarkasmer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 156
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 327
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 995
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp