Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på din dag @FengurLaugar!
1474982368-vanilla-bean-cake-strawberry-icing-164r.jpg


(jag försökte hitta en hästtårta... men majoriteten är gräsliga)
 
Läser på äkta varas hemsida och blir deprimerad. Sojagrädde med bara 2 % soja och resten palmolja. Briochebröd utan smör och ägg men med smörarom.

Deprimerande.
Själv fortsätter jag läsa innehållsförteckningar.
Det är verkligen inte lätt att hitta goda alternativ som dessutom är vettiga innehållsmässigt när man har en mjölkproteinallergiker i familjen. :cautious: Förutom körde jag enbart på rent smör/grädde osv men nu måste jag hitta andra alternativ.
 
Jag fick typ jobbet :banana: Inte helt klart än men de var mer än måttligt trötta på den andra sökande som de egentligen är skyldiga att ta i och med att hen är legitimerad och det är inte jag än. Men de har nu under 2 veckors tid försökt få till ett möte och hen har inte kunnat och har dessutom inte svarat på mejl. Så de kommer att skriva om tjänsten till en lärarassistent tjänst så kringgår de problemet med att jag inte är legitimerad. :D Så skönt att få fasta tider att förhålla sig till framöver även om det blir på timlön! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 013
· Visningar
55 720
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 447
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 826
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 810
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp