Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick vårkänslor.
 

Bifogade filer

  • 16A70BF2-0F85-422E-9CA1-7D915512A642.jpeg
    16A70BF2-0F85-422E-9CA1-7D915512A642.jpeg
    157,7 KB · Visningar: 11
Men det är väl bra om du vill ha korttidsboende?

Självklart men jag ramlade I fredags opererades I lördags, kan inte ta mig I och ur säng än mindre gå på toa sitter och tittar på strumprna som dinglar utanför halva foten, för långt ner till fötterna, käkar stark smärtlindring och avdelningen skulle BÖRJA diskutera vårdplanering som i morgon med biståndshandläggare och biståndshandläggare kommer för att träffa mig direkt. Men men, det är väl standard förstår jag...

Ursäkta att jag känner mig stressad...
 
Självklart men jag ramlade I fredags opererades I lördags, kan inte ta mig I och ur säng än mindre gå på toa sitter och tittar på strumprna som dinglar utanför halva foten, för långt ner till fötterna, käkar stark smärtlindring och avdelningen skulle BÖRJA diskutera vårdplanering som i morgon med biståndshandläggare och biståndshandläggare kommer för att träffa mig direkt. Men men, det är väl standard förstår jag...

Ursäkta att jag känner mig stressad...
:heart Jag tror mycket handlar om att de även behöver tid att få fram ett korttidsboende också. Så att börja diskutera vårdplanering betyder inte att de kommer att jaga hem dig omgående utan att de förhoppningsvis kan hitta ett boende som är förberett för dig och dina behov istället för första bästa. Krya på dig och stå på dig! :heart
 
I väntan på all ny kurslitteratur ska komma till brevlådan så drog jag och barnen till Barnens Hus i Tidaholm. Ett lekhus med små rum av typ allt på 3 våningar så jag hoppas de somnar tidigt ikväll så jag kan träna hunden ifred :D
 
Otack är mödans lön. Jag har bestämt mig för att försöka leva bättre, få ner BS och äta nyttigare. Problemet är att när man ligger rätt så har (jag) så mycket lättare för att dippa rejält. Ligger man definitivt för högt så spelar det inte alls lika stor roll. Så istället för att må bättre och med mer energi så äter jag sorbet, har rekyler och mår urrk.

Mitt eget fel jag vet, eftersom jag måste måtta in dosen mycket noggrannare när jag ligger rätt. :banghead:
 
Jag är en tickande hormonbomb nu iom pms. Igår höll sig sambon noga för att inte reta upp mig i onödan iom att han fick Hajen-vibbar av mig.
Idag är det omvänt. Jag lipar av glädje över skitsaker etc.
Stabilt! Sambon brukar skoja om att man även utan PMS alltid blir överraskad av hur jag tänker, gör och är. För det är aldrig samma samma. Han brukar skoja och blöta fingret i munnen och "känna vinden" varje morgon för att checka läget. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 722
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 973
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 312
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp