Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det mogna blåbär någonstans redan?? På några ställen i skogarna här omkring finns det faktiskt blåbär - jag som trodde att alla blommor hade frusit sönder - men de är inte alls mogna ännu. Ljuslila/gröna.......

Jag provsmakade ett par på dagens vandring från Arild, det fanns flera som såg hyggligt mogna ut och de smakade bra, men där fanns också bär som behövde mogna på sig åtminstone någon vecka till.
 
Finns det mogna blåbär någonstans redan?? På några ställen i skogarna här omkring finns det faktiskt blåbär - jag som trodde att alla blommor hade frusit sönder - men de är inte alls mogna ännu. Ljuslila/gröna.......
Oj ja det var helt fullt! Men också många som behöver lite mer tid. Småland :D
 
Det har varit helt okej på jobbet idag :)
Därefter har jag varit i stallet samt packat inför morgondagens avfärd. Nu halvligger jag i soffan och väntar på att dottern ska duscha klart. Vi ska äta kvällsmat och kolla på Top Gear :)
 
Var inte hungrig idag vid lunch hoppade över den. Kastade i mig kvällsmaten så nu mår jag illa övermätt :crazy:
 
Vilodag åt pållan men det är ju sommar och lite ridsugen så varför inte rida i grimma och grimskaft den lilla biten till hagen?! Självklart! Njööööt med hela hjärtat och kände näää vill inte sitta av än...Skrittade en liiten bit till för att ta backen i galopp upp; varför inte grusvägen var ju mjukare nu när det regnat, åh gissa vad jag njöt av att inte låta ångesten begränsa mig, livet ska levas! ❤.
 
Nån som vet om det är samma typ av simkort på iPhone 8 Plus och iPhone 11 pro?
Mvh oteknisk person köper ny mobil
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 324
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 162
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
78 79 80
Svar
1 581
· Visningar
51 812
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp