Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite inne på det också. Det vore liksom ekonomiskt OANSVARIGT att inte köpa dem nu, utan riskera att köpa dem senare när det blir fullt pris igen? :idea:
Ja blir ju ren förlustaffär om du väntar! Eller ännu värre, de tar slut i din storlek? :nailbiting: Inte för inte en har kreditkort ju!
/En som handlat lite väl mycket vin på systemet senaste månaden...ser inte fram emot nästa AMEX-räkning :p
 
Ja blir ju ren förlustaffär om du väntar! Eller ännu värre, de tar slut i din storlek? :nailbiting: Inte för inte en har kreditkort ju!
/En som handlat lite väl mycket vin på systemet senaste månaden...ser inte fram emot nästa AMEX-räkning :p

Menar det! Det kan ju bli såhär, att man ÄNTLIGEN hittar en Needle & Thread klänning på värsta rean och så har alla andra hittat den innan :( Står att man ska köpa en storlek större då den är liten i storleken, funkar det med 2 storlekar större tro 😅

Annars tips till er med storlek 42 (jag skulle kunna köpa precis alla deras klänningar, älskar dem)
https://www.zalando.se/needle-and-t...cocktailklaenning-offwhite-nt521c07x-a11.html
 
Menar det! Det kan ju bli såhär, att man ÄNTLIGEN hittar en Needle & Thread klänning på värsta rean och så har alla andra hittat den innan :( Står att man ska köpa en storlek större då den är liten i storleken, funkar det med 2 storlekar större tro 😅

Annars tips till er med storlek 42 (jag skulle kunna köpa precis alla deras klänningar, älskar dem)
https://www.zalando.se/needle-and-t...cocktailklaenning-offwhite-nt521c07x-a11.html
Synd att jag inte har storlek 42 för den där klänningen är helt i min liga! Så drömmig :love:
 
Känns väldigt ljuvligt ljuvt typ Ida Sjöstedt?
Du kommer se minst sagt ljuvlig ut!
Jag har svårt att se mig själv i detta dock 😅😅

Väldigt likt! Tycker dock att både Ida Sjöstedt och Needle & Thread kan bli lite väl fluffigt och mycket ibland, särskilt Ida Sjöstedt. Men det finns en del riktigt fint också. Jag älskar ljuvligt ljuvt :love: Har en garderob full av blommiga klänningar 😅Dock lite varierande i passform och material, vi har ju sparat till lägenhetsinsats senaste åren så att köpa klänningar som kostar flera tusen styck har inte varit aktuellt. Men tänker att nu när vi har lägenheten, och det dessutom vankas både eget bröllop och festligeter där omkring och bästa väns bröllop nästa år, så kanske det är lite mer godtagbart :love: Nu har jag lagt precis alla på favoriter och bevakning så jag kan spana efter framtida rea. 50% på en klänning som kostar 500 kr är en lunch för mig men 50% på en klänning som kostar 5000:- gör ju lite skillnad.

Men nej kanske inte helt din stil nej :D
 
Ligger på loftet och laddar för att kliva upp...
Skulle dragit ut till Lidingö idag på Tolouse Lautrec-utställningen på Millesgården men regnet började ösa ner nyss. Blir nog Nationalmuseet istället. Kollar igenom de fasta utställningarna för femtioelfte gången och sen Sara Danius nobelklänningar som krydda på moset.
 
Väldigt likt! Tycker dock att både Ida Sjöstedt och Needle & Thread kan bli lite väl fluffigt och mycket ibland, särskilt Ida Sjöstedt. Men det finns en del riktigt fint också. Jag älskar ljuvligt ljuvt :love: Har en garderob full av blommiga klänningar 😅Dock lite varierande i passform och material, vi har ju sparat till lägenhetsinsats senaste åren så att köpa klänningar som kostar flera tusen styck har inte varit aktuellt. Men tänker att nu när vi har lägenheten, och det dessutom vankas både eget bröllop och festligeter där omkring och bästa väns bröllop nästa år, så kanske det är lite mer godtagbart :love: Nu har jag lagt precis alla på favoriter och bevakning så jag kan spana efter framtida rea. 50% på en klänning som kostar 500 kr är en lunch för mig men 50% på en klänning som kostar 5000:- gör ju lite skillnad.

Men nej kanske inte helt din stil nej :D

Klart du ska unna dig!
Min stylist-granne brukar anklaga mig för att vara ”ljuv” i stilen men tror nog hennes preferenser är lite skeva 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 297
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 161
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
76 77 78
Svar
1 557
· Visningar
51 251
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp