Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satan vad bra jag är på att spackla 🙄

52B3B4BB-BA23-4E6E-B5FB-06B6DAC79445.jpeg
 
Fattar inte varför jag är så nervös att jag nästan vill spy över den där intervjun. Jag är väl förberedd och jag tvivlar på att intervjuaren kommer hälla kokande vatten över mig om jag svarar fel. Det går liksom inte ens att svara fel 🤷‍♀️
Har bestämt mig för att ta friskvårdstimme när jag varit på den, så det känns bra :)
 
Parodiarbetsplats del 2:
Kollegan är super hangry och jag försöker hjälpa hen med tänkandet.
- Det går inte att beställa hit mat för hen kan inte beställa för hens kort funkar inte att använda (pga den här konstiga kortbetalnings kraschen)
- Erbjuder mig att beställa åt hen, mitt kort funkar. Men då ska det ta för lång tid för beställningen att komma.
- Erbjuder mig att låna hen 200kr cash så kan hen gå och köpa mat, men hen kan inte swisha, och hen känner inte att det är ok att låna om hen inte kan swisha direkt (även fast jag säger till hen att det är ok att betala tillbaka sen)
- Erbjuder mig att dela med mig av hälften av min mat, men det blir för lite mat för hen. Tänker mest att hen ska få upp blodsockret och börja se ljuset igen.
- Föreslår att äta lite frukt. Det går inte frukt är inte mat.

Nu ger jag upp 🤷‍♀️ :D
 
3,5 timmar sen hem :arghh: i princip tvingad att dygna idag alltså, om jag ska se solen i helgen. Lär ju däcka innan åtta ikväll men kan åtminstone dricka kickifestis fram tills dess :angel:

Utmattad som jag är svarade jag möjligen eventuellt kanske en liten aning syrligt på en jobbenkät som nog inte är anonym, är typ 50/50 livrädd/hoppfull om att dom ska lacka och köpa ut mig 🤷🏼‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 621
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 277
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp