Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick nästan ett raseriutbrott på mig själv för en stund sedan.
Helt klart läge att sluta för dagen.
Det är så märkligt ändå. Kan hålla på i ett hur länge som helst med ett fysiskt arbete men att sitta och hålla på med lite siffror (...) är verkligen urvattnande.
 
Sambon har åkt på sin DK-vecka. Så jag och vovvi är solokvist. Har gått runt i pyjamas och bara myst hela dagen. Leeeediiig! Så jäkla skönt!
Ska kasta mig i soffan med täcke och vovvi och glo på serie och dricka te nu.
Det luktar gudomligt här i vardagsrummet av buketten jag fick på Valetines. Älskar det!
 
Har vart o köpt ett mopp-huvud (heter det så?) så jag kan moppa golvet! Det var inte igår. Inte ens i förrgår faktiskt.

Har också för några dar sen köpt badsalt, var alldeles för länge sen jag badade och idag kunde ju vart en ypperlig dag med stormen (light här, men ändå) utanför...

Ska bara smälta mellisen lite först :).
 
Funderar på om jag orkar ställa mig upp och hämta lite choklad. 🙄 Det var väldans vilken tröttmössa jag är i dag.Var det så jobbigt att kommunicera med robotar? 🤔
 
Jahapp, strömavbrott. Min elnätsleverantör har tydligen nåt strul med el från Vattenfall, så större delen av området är svart. Jag är grinig eftersom jag inte förstår hur det funkar - jag har ingenting med Vattenfall att göra.. Mutter. Hoppas att de får ordning på det snart.
 
Orkar inte laga mat.. tur att thaivagnen i Enviken har öppet :love:
Inte jag heller. Jag har ätit av pajen från igår. Nu tror jag att jag ska ta och äta upp pannkakorna som blev över från frukosten. Det blir mycket mat över när jag är hemma själv.... Men imorgon måste jag laga mat igen, för jag behöver spara resten av pajen till min Stockholms-resa på tisdag. Matlåda på arkivet :) .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 700
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 724
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 689
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp