Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtade ut två paket idag, det ena hade snälla Blomsterlandet hållit i butik sedan måndag trots att det egentligen åker tillbaka om man inte hämtar inom tre dagar. Två ampelliljor så de dör inte direkt av lite vanvård (de hade tom slängt på lite vatten). Sedan ett brev om att den sista dagen att hämta ut ett paket var idag! Hade inte fått något pling i mobilen så något gick riktigt fel. Inte roligt om det åkt tillbaka :nailbiting:

Passade på att handla och tog faktiskt bussen hem eftersom det var tunga kassar och ösregn.

Planen var att bädda, men någon hade åsikter så det får vänta.

20211015_171423.jpg
 
Antingen är jag väldigt trött, vilket är rimligt egentligen, eller så börjar jag bli förkyld. Känns rätt lika. Hoppas innerligt på att jag bara är väldigt trött.
Jag kan känna mig som på vippen att bli sjuk/förkyld när jag är tröööött, kan ju vara så för dig med! Kändes intervjun bra? :)
Tillägg: läste baklänges och såg att det gick bra, vad kul! :) :)
 
Jag kan känna mig som på vippen att bli sjuk/förkyld när jag är tröööött, kan ju vara så för dig med! Kändes intervjun bra? :)
Tillägg: läste baklänges och såg att det gick bra, vad kul! :) :)
Jag med, hoppas på att det är så. Haft det körigt sista veckorna, så kan vara det.

Intervjun gick bra, men känns som att jag behöver fundera ordentligt på det så jag inte tar mig vatten över huvudet igen.
 
Aj som fan för stackars mamma. Tappa sån där jävla träningsklot på stortån så hon bröt den. Tur i oturen att det inte tog längre upp för då skulle inte foten bli helt bra igen....Men hon frågade såklart om ridning och självklart som ortopedläkare avråder ju han alla att rida. Men mammas neurologläkare med fl nästan tjatar på att hon ska rida för att hålla sjukdomen i schack så han tyckte att hon skulle göra som de tycker och hon vill. Man kan ju dö av andra orsaker som han sa sen 😌. Men först riduppehåll och semester (sjukskrivning) 6 veckor 🥳från dårhuset hon jobbar på!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 913
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 754
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
732
Senast: mamman
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
95 96 97
Svar
1 929
· Visningar
55 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp