Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar folk sluta för dagen på företaget vars parkering jag har tagit i beslag. De tittar konstigt på mig.. Många känner igen mig, jag har jobbat här. De undrar nog vad jag pysslar med. Det undrar jag också.

Folk tittade konstigt på mig när jag gick ut med post också. Förstår inte det :angel: :D
 
Det hela började med att min sambo (195cm lång) kallade mig kort.

Får mig att tänka på min vän som gillar långa män och råkade sluddra ur sig när hon dejtade sin sambo att hon bara brukar dejta just långa män på ett sätt som berättade att hon då menade att han inte är det. Mannen i fråga är 187 cm, och nu genom deras förhållande säger han alltid "Jag är ledsen jag når inte, jag är ju inte så lång". :D
 
Arbetar veckans sista timmar från sovrummet och undrar vem det är som min man har möte med, som får honom att blomma ut sin sociala karisma som sällan skådar dagens ljus. "You´re driving a Harley Davidson to work?! That´s so cool!"

Äääääsch, borstar bort smulorna från T-shirten och rättar till glasögonen. Jag är en rätt ball tjej jag med!
 
Nyduschad och lite mentalt piggare, skönt :laugh: Har tittat på lite videos om att sko hästar och klippa får, så kom tanken att båda jobben vore nåt för mig :idea: men är den lilla detaljen att jag inte gillar köra bil så nej... efter det kom tanken på en egen liten gård med självhushåll... nu är det dags jag blir frisk och kommer iväg hemifrån för jag vet ju att lantlivet inte är lika idylliskt som min hjärna påstår nu 😂tar det som ett friskhetstecken :rofl:
 
Jag har fått saker gjorda i dag (nåja, inget är klart än och kommer nog inte bli klart i dag men har kunnat fokusera)
Tydligen behövde jag bara gå och lägga mig klockan 20:00. Funderar på att göra så i dag också :D

Kan iofs ha hjälpt att fredagar är de dagar jag kan sitta lite ostört och bara blir avbruten 5-6 gånger istället för 100.
 
Stort grattis på din dag @Sonic76 🥳

EBhLk9pXoAAODUB.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
96 97 98
Svar
1 941
· Visningar
57 072
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 044
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
67
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 300
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp