Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis på födelsedagen fina @Sonic76

bday-370.gif
 
Första kvällen jag är hemma och ledig på flera dagar. Knappt varit hemma alls förutom att sova. 😴

Hade lätt kunnat lägga mig i sängen direkt. Men måste ut till bilen senare i kväll igen, när min chef slutat för kvällen och kommer förbi hos mig och lämnar lite grejor på vägen hem. Så ca 2h kvar.

Så nu lyxar jag till det med jordgubbar och myser i soffan.

Blir nog att hitta någon film att se på och försöka att inte somna.
Annars lär jag vakna till när han ringer om inte annat. 😅
 
Jag hittade nyss flertalet Minnen-filmer, som min telefon egenhändigt har komponerat åt mig, baserat av alla mina foton.

Jag just nu: :love::cry:

Så fint, men lite FÖR emotionellt efter en stressig vecka med för lite sömn (och ett par glas vin).

Hittade bl.a. flera filmer med en vän från andra-sidan-jorden, där pandemin så oförutsägbart och plötsligt kom emellan. Tror p.g.a. omständigheter att jag aldrig kommer träffa hen igen IRL, och det känns nästan outhärdligt sorgligt.
 
Jag återhämtar mig efter dagens stresstest: att köra ut i en av Göteborgs mest trafikerade korsningar i rusningstid bara för att höra bilen skrika, smälla, och sedan uppleva den bli utan styrförmåga samtidigt som "laddningsfel" blinkar I displayen.

Lyckades i alla fall glida av körbanan upp på refugen där jag sedan väntade på bärgare i en timma. Hade varit katastrofalt att bli stående i körbanan eller korsningen mitt i rusningstid där.

Fy fasen, ska inte bli kul att få offert på reparationerna....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 951
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 196
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
753
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp