Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde ju ett tidigt skift på jobbet och har varit med Chika till vetten för att kolla upp hennes stundtals ansträngda andning. Vi provar en kur med steroider i tio dagar, blir det inte bättre får vi gräva mer.
Ny veterinär och det är alltid spännande 😅 men våfflan min var väldigt duktig faktiskt. :heart
 
Ja 😅 Alltså när de krossar så låter de ända ned till stallet och de skiljer nästan en mil men vi hör dem ända hem. Stripa är väl numera bara museum och Stråssa har jag dålig koll på vad det gör där uppe nu för tiden eller använder de till, vet att de har spelat in någon serie där men ja. Lovisa har väl bara ett fåtal anställda nu vad jag hört. Trulis bajsar knäck när han ska gå förbi där på helgerna fast de inte jobbar 😂 Min pappa har tränat häst runt Lovisa i över 30 år snart aldrig förstått varför han älskar de här området så men det är väl något som lockar.
Skämtar du ??
Bor du så nära mig??? 😂😂
 
IMG_20220210_175950.jpg

Hyfsat fint ute nu!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
49 277
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
618
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 866
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp