Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker få till en vettig kopp kaffe på hotellrummet med snabbpulverkaffe och en vattenkokare. Inte helt lätt kan jag säga. Slökollar på Mästarnas Mästare och nattduell.
 
Märks att man inte är van att plugga; öööm i höger arm som jag ju skriver med 😅.

Förutom plugg blev det en mysig skrittur :love:med sällskap; hade eg tänkt ridit i alla gångarter och lite längre men eftersom det ju ändå är sjätte dagen i rad pållan får motion (inte enbart riden) bestämde jag mig för att det passade oss perfekt 😊. Halvtimmen det tog var precis lagom innan himlen med ösregn öppnade sig; molnen låg tunga över oss hela rundan men vi hann precis tillbaka :D. Nu har jag krypt ner nybadad i renbäddad säng :love:
 
Sitter och flippar genom bilder från de senaste två dagarna, gnager på en majskolv, dricker lite vin och väntar på att substratet ska svälla färdigt i den nya stora spindeburken så att jag kan flytta över Adana till den. Önska mig lycka till. 😅 Fast hon är oftast snäll, faktiskt.
 
Jag har just agnat en LANG stund at att leta efter hund tranings vastar ... Jag ar i stort behov av en ny. Finns det nagon har som har Hurtta? Vad gillar ni den och hur sitter den?

UGH ... att det ska vara sa svart att bestamma sig :angel:
 
I samma hus? :eek:

Vi ska fixa till lillstugan. Så där får vi ju ett till komplett kök. Men det hoppas vi isf hyra ut en del och låta nära och kära använda huset. Så vi kan nog inte ta för givet att kunna använda köket där jämt.

Haha ja, det var för många år sen två lägenheter, så varje våningsplan är en komplett 4 r. Någon har öppnat upp mellan våningarna men ingen har tagit tag i att riva ut ett kök. Vår hyresvärd visste inte ens själv att det fanns två kök då han mest köpte för markens skull.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
90 91 92
Svar
1 820
· Visningar
52 222
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 352
Senast: hundtant
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 747
Senast: Snurrfian
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp