Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Höll på att glömma bort att min fine Bosse fyller 11 år idag :o
 

Bifogade filer

  • Bosse 11år.jpg
    Bosse 11år.jpg
    130,5 KB · Visningar: 31
Haha. :D Testa att skicka en 13-åring till Thailand med kompis med familj i tre veckor.
Vi fick ett vykort. När hon kommit hem.

Vi konstaterade att vi nog skulle få höra av någon ifall hon dött.....
(svårt att gruffa på nån som haft skitkul med bästisen)
Det skulle jag vara alldeles för harig för! :eek: Men ibland är det ju lite väl mycket bara hon och jag, vi är beroende av varandra...
 
Tittar på ngn av alla dessa Jurassic filmer fast nu är kaffet urdrucket och chokladen nästan slut.

Har haft produktiv dag så nu är det tvättat och städat, zucchinisoppan står I frysen, passat på att återvinna också och köpt ny bikini inför sommaren.
 
37! Verkligen en imponerande ålder. Idag skulle min första häst, gotlandsrusset Karneval, ha fyllt 46, så 1:e maj är en minnesdag för en älskad trotjänare även här. Han blev 33, inte illa det heller. Och han kom till gården när han var ett, så han fanns med en stor del av mitt liv.
Åh så många år ni fick, fantastiskt :heart. Vi köpte min häst som mycket fräsch 21-åring och jag önskade 5 goda år, så 16 fina år var mer än jag kunde önska :heart.
 
Min Tater Tot har just nu ett livs avgorande drama ... han har fatt en ny matskal som han inte kan vicka over. 😳 Detta innebar, som alla kan forsta, att han absolut inte kan ata sin middag och att han anser att matte ar den storsta svikaren i varlden. :cautious::rage:

Under tiden ler jag hult och vagrar ta ogonkontakt med den lille:angel: Nar vi ar i husbussen ater de i sina burar (Diva ar WAY for "posessive" for att hon ska ha ny farsk mat som tillhor nagon annan i narheten) och Tate har kommit pa att han ska vicka matskalen sa alla jakla kulor rullar runt under bur madrassen, mellan burarna, och under andra mobler runt omkring.
(Och jag som snodde damsugaren ur RVn och glomde den hemma :o en ny ar bestalld)

Nu har Tate helt klart svarat med att det ar KRIG ... han kan absolut inte ata ur en matskal han inte kan vicka. Han har nu spenderat narmare en halvtimma pa att elakt stirra pa mig, alternativt morra at matskalen:rofl:
 
Jag sitter i soffan och håller mig undan för Lillkatten som kör racer över precis allting, inklusive avstamp på ryggstödet och hoppa förbi mitt ansikte med några cm mellanrum för att nå armstödet :eek: Det känns säkrast sitta stilla... Så jag sitter och dricker lite Trocadero kvar från igår :d Ska väl fundera på nån frukost snart.
.....och där försökte Lillkatten attackbrottas med morgonsura Lilla herrn som blev förbaskad... Livad morgon detta :p
 
Jag sitter i soffan och håller mig undan för Lillkatten som kör racer över precis allting, inklusive avstamp på ryggstödet och hoppa förbi mitt ansikte med några cm mellanrum för att nå armstödet :eek: Det känns säkrast sitta stilla... Så jag sitter och dricker lite Trocadero kvar från igår :d Ska väl fundera på nån frukost snart.
.....och där försökte Lillkatten attackbrottas med morgonsura Lilla herrn som blev förbaskad... Livad morgon detta :p

Jag låg och drog mig i sängen när katten studsade upp och landade på min mage... vilket inte var helt angenämt eftersom jag var väldigt kissnödig :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 280
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
893
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 488
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp