Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte :cry: Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig :grin:) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?
Kräv ett annat rum! Är ju illa att behöva sjukskriva sig pga arbetsmiljön men förstår dig!
 
Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte :cry: Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig :grin:) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?
Köpa in en luftfuktare kanske? :)
 
Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte :cry: Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig :grin:) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?

Testa luftfuktare på skrivbordet?
 
Lyckades få ont i ryggen av att lyfta en tom blåback på jobbet. Den väger ju skit och ingenting, fattar inte hur jag bar mig åt. Den stod inte ens på marken utan i skåpet på bilen! Men på något sätt lyckades jag och nu ligger jag här med värk i ländryggen.
 
Jag vill INTE bli sjuk.... :arghh: Börjar vänja mig vid att polleninvasionen gör att ögonen kliar och känns grusiga, samt att näsan också kliar ibland och att jag nyser då och då. Men jag tycker att symtomen är lite annorlunda ikväll. Mer åt förkylningshållet tyvärr, men det är möjligt att jag inbillar mig. Jag HOPPAS att jag vaknar okej imorgon bitti.... O_o
 
Lyckades få ont i ryggen av att lyfta en tom blåback på jobbet. Den väger ju skit och ingenting, fattar inte hur jag bar mig åt. Den stod inte ens på marken utan i skåpet på bilen! Men på något sätt lyckades jag och nu ligger jag här med värk i ländryggen.
Lätt gjort, kan räcka med en "dum knyck" bara...
 
En granne såg precis hur en troligen inte helt nykter person här utanför satte sig för att köra iväg en moped, med en öppnad ölburk i ena handen :meh: (och han kom på lite för sent att det hade varit bra att ringa polisen) Hoppas verkligen att den personen inte tänkt åka långt...
Hur kommer man ens på tanken!?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 994
Senast: Glimra
·
Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
367
Senast: Pilot
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 401
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp