Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi fick en kombinerad i lägenheten, det tog typ 8 timmar eller nåt att torka en tvätt O_o Grejen var väl att den centrifugerade det torrt på nåt sätt, jag testade aldrig av förklarliga skäl… nu fick vi ju inte välja, så det finns säkerligen bättre! Men kolla det!

De torkar mindre mängd tvätt än vad de tvättar, så det får jag ha en påminnelse-lapp om 🤪
 
Ja, jag vet :meh: . Den satt uppe på låret, nära ljumsken. Och "plockade" låter lite för trevligt.... Jag SLET bort den så fort jag bara kunde. Med mångårig vana av fästingplockande på djur, så kan jag förmodligen avlägsna dem med förbundna ögon.... Kräk... :wtf:
Jo tack , fingrarna går automatiskt på fästingjakt :cautious:.
 
Sitter på kontoret och längtar ut.
8EB2C3DF-1F02-4C87-8A81-38742B882BFA.jpeg
 
Funderar på att äta frukost men är inte så hungrig så väntar nog ett tag.
Har en fläkt i fönstret men snart kommer solen dit så jag får stänga fönstret och dra för gardinen.
Nu blev det lika varmt ute som inne, dags att stänga.
Det ska bli upp till 28 grader idag och jag ska tvätta. 🥵
 
Helvete vad den här dagen går dåligt. Känner bara för att lägga mig platt på marken och dö eller något. Hoppas verkligen på att inte sluta allt för sent. Fan vad jag längtar till den dag då jag säger upp mig från det här jobbet (tänker inte göra det än, måste ordna någon plan B först).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 627
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 209
Senast: Rosett
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 880
Senast: Hajfisk
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp